Bas aka bad_my84 1.1 TRE '89 (nu GT blok)
Moderator: webmasters
Thnx
Het laat wel los, maar als je het resterend laagje eraf probeert te halen komt de lak mee, als dat nog niet is gebeurd met het eraf trekken van de strip.
De auto is gewoon heel slecht overgespoten, want er zijn wel meer plekken waar de lak afbladerd
Gelukkig is het op het eerste oog niet zichtbaar.
Het laat wel los, maar als je het resterend laagje eraf probeert te halen komt de lak mee, als dat nog niet is gebeurd met het eraf trekken van de strip.
De auto is gewoon heel slecht overgespoten, want er zijn wel meer plekken waar de lak afbladerd
Gelukkig is het op het eerste oog niet zichtbaar.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Frustraties van de afgelopen 3 weken:
2 geprobeerd in te breken, beide keren aan de bijrijders kant(is gelukkig beide keren niet gelukt).
En er is een koelslang gescheurd, gelukkig gebeurde het toen ik vlak voor ons huis was, want toen ik op de oprit stopte kwam er een flinke rookpluim onder de kap uit. Schrok me kapot want ik dacht dat ik m'n blok gesloopt had, bleek 'gelukkig' dat er dus koelvloeistof over het blok liep wat voor de rook zorgde. k*t slangetje was alleen verkrijgbaar/snel leverbaar bij de Citroën dealer met de mooie bijbehorende Citroën prijzen... 68 euro
Het was die slang die van het blok naar binnen loopt, de onderste.
Maarja, ff 2 uurtjes klungelen en hij rijdt weer perfect!
2 geprobeerd in te breken, beide keren aan de bijrijders kant(is gelukkig beide keren niet gelukt).
En er is een koelslang gescheurd, gelukkig gebeurde het toen ik vlak voor ons huis was, want toen ik op de oprit stopte kwam er een flinke rookpluim onder de kap uit. Schrok me kapot want ik dacht dat ik m'n blok gesloopt had, bleek 'gelukkig' dat er dus koelvloeistof over het blok liep wat voor de rook zorgde. k*t slangetje was alleen verkrijgbaar/snel leverbaar bij de Citroën dealer met de mooie bijbehorende Citroën prijzen... 68 euro
Het was die slang die van het blok naar binnen loopt, de onderste.
Maarja, ff 2 uurtjes klungelen en hij rijdt weer perfect!
Zo'n kruitvat radio is zekers iets wat iedereen wel wil hebben Mja moet het zo eerst lukken
Gelukkig rijdt de AX idd weer, wist wel dat het bij de Peugeot dealer goedkoper was, maar de Citroën dealer leverde een stuk sneller en ik had de auto snel weer nodig. Dan maar wat meer betalen...
Gelukkig rijdt de AX idd weer, wist wel dat het bij de Peugeot dealer goedkoper was, maar de Citroën dealer leverde een stuk sneller en ik had de auto snel weer nodig. Dan maar wat meer betalen...
Iedereen weet ondertussen wel dat ik een klein ongelukje met de auto heb gehad.
Dus moest er weer eentje bij komen voor onderdelen. Het is een 5 deurs 1.1 Image geworden.
Qua carroserie ziet ie er goed uit, alleen roest achter de koplampen volledig doorgeroest.
Het interier is ook in zeer goede staat, het motorje is snel en er zit pas een nieuwe voorruit in.
Uiteraard ook nog wat minpunten:
- Einddemper volledig doorgeroest
- Koppelingspedaal maakt een krakend geluid, nee, niet de platen, echt het pedaal
- Er zat nog maar een dun (heel dun) bodempje olie in
- Grootlicht werkt maar aan 1 kant
- Verschillende sleutels voor starten en deuren en de kofferbak gaat met een touwtje open
- Als je 'm in een versnelling zet kan je de pook flink op en neer bewegen
- Motortje wordt erg warm
En dan nu foto's!
Dus moest er weer eentje bij komen voor onderdelen. Het is een 5 deurs 1.1 Image geworden.
Qua carroserie ziet ie er goed uit, alleen roest achter de koplampen volledig doorgeroest.
Het interier is ook in zeer goede staat, het motorje is snel en er zit pas een nieuwe voorruit in.
Uiteraard ook nog wat minpunten:
- Einddemper volledig doorgeroest
- Koppelingspedaal maakt een krakend geluid, nee, niet de platen, echt het pedaal
- Er zat nog maar een dun (heel dun) bodempje olie in
- Grootlicht werkt maar aan 1 kant
- Verschillende sleutels voor starten en deuren en de kofferbak gaat met een touwtje open
- Als je 'm in een versnelling zet kan je de pook flink op en neer bewegen
- Motortje wordt erg warm
En dan nu foto's!
Weer eens een kleine update.
Gister hebben we de laatste hand gelegd aan het voorfront.
Het is nu weer recht! Oke, je ziet wel dat het gekreukeld is geweest, maar alles zit er recht op/in.
Het type 2 kachelhuis zit er inmiddels ook in (bedankt Johan en Paul!), dus nu nog bekabeling aanpassen en klaar
To do:
- voorfront Hammeriten
- vloeibare pakking halen en crabje ermee bewerken
- oude tellers doormeten
- kabels aanpassen aan de nieuwe tellers
- uitlaat fixen (ga ik dadelijk doen)
- Alles monteren en dan kunnen we weer rijden/APK gaan halen!
Owja, als ik nog ergens tijd over heb gaan er achter nog nieuwe remschoentjes in.
Verder heeft een of andere ***** geprobeerd een spiegel van mijn sloper af te trappen.
Gelukkig was zijn richtingsgevoel niet erg goed en is de spiegel alleen naar boven gekanteld. Resultaat is wel dat het stelnokje aan de binnen kant is overgebroken.
Mja, nu hoort ie er wel echt bij, de rode heeft het fenomeen aan de andere zijde
Gister hebben we de laatste hand gelegd aan het voorfront.
Het is nu weer recht! Oke, je ziet wel dat het gekreukeld is geweest, maar alles zit er recht op/in.
Het type 2 kachelhuis zit er inmiddels ook in (bedankt Johan en Paul!), dus nu nog bekabeling aanpassen en klaar
To do:
- voorfront Hammeriten
- vloeibare pakking halen en crabje ermee bewerken
- oude tellers doormeten
- kabels aanpassen aan de nieuwe tellers
- uitlaat fixen (ga ik dadelijk doen)
- Alles monteren en dan kunnen we weer rijden/APK gaan halen!
Owja, als ik nog ergens tijd over heb gaan er achter nog nieuwe remschoentjes in.
Verder heeft een of andere ***** geprobeerd een spiegel van mijn sloper af te trappen.
Gelukkig was zijn richtingsgevoel niet erg goed en is de spiegel alleen naar boven gekanteld. Resultaat is wel dat het stelnokje aan de binnen kant is overgebroken.
Mja, nu hoort ie er wel echt bij, de rode heeft het fenomeen aan de andere zijde
J5 wrote:Blij om te horen dat het kachelhuis okay is en dat de zaken goed vorderen.
By the way: respect voor iemand die op zaterdagmiddag "even" 2 en een half uur komt rijden uit Limburg om een kachelhuis op te halen. Daarna zelfde tijd weer nodig heeft om thuis te komen.
Puur eigenbelang hoor!
Hier in de buurt is niks te krijgen en de auto ligt toch al uit elkaar, dus waarom niet
Knipperlichten achter doen het weer nadat ik de gevarenlicht-schakelaar er weer op had gezet.
Knipperlichten voor en het mistlicht achter doen het niet