Grondig gereinigd en een laagje verf erop.
1 pomp voor Nigel, 1 pomp voor de BMW 3.0 CS(i)
Moderator: webmasters
Ach, zo "upmarket" is het ok niet hoor...., maar inderdaad... een BX pompje!PeterM wrote:Ah, bekende pompjes. Van origine blauw en van met model dat onder een 405 MI-16 en consorten hangt.
P.
Dat hangt van je board af Kevin!kevin.broke wrote:Je kan ze ook gewoon kant en klaar kopen hoor2Black wrote:Bosma aan het werk!
Ben blij dat ik dat niet hoef te doen.
Zou helemaal hyper worden van dat kleine gefrut met draadjes en miniscule soldeerpuntjes zonder marge voor foutjes.Krijg je een soort ISO-stekker-achtig-pakketje.
Precies..., het zit er ook alleen maar in als mogelijkheid.q01z wrote: overigens over launchcontrol, tuurlijk heeft het geen nut! maar daarom is het nog wel interessant
K-Data KdFi V1.3
Nieuwe ontwikkeling !
Universeel motormanagement systeem gebaseerd op de MS2 processor. Zelfde firmware, zelfde software. Af-fabriek bomvol extra circuits. Fabriekskwaliteit. Wie wil er nu nog een hand-gesoldeerde MegaSquirt ?
Uni-bare
Dit motormanagement systeem kenmerkt zich door:
* - Kleine afmetingen
* - Vele on-board features STANDAARD
* - Goede configuratiesofrware
* - SMD soldeertechniek (machinale produktie)
* - Volledig open systeem (zelf instelbaar)
De Features die standaard onboard meegeleverd worden:
* - Wideband controller onboard (!) door middel van optionele chip (€30)
* - 1 ignition driver (optioneel tot 8 drivers in wasted spark configuratie)
* - 16x16 kenveld voor de brandstof inspuiting
* - 12x12 kenveld voor ontstekingskenveld
* - 8x8 kenveld voor AFR target table
* - 8x8 voor boost target table
* - Boost-valve driver
* - USB communicatie aansluiting
* - Knocksensor circuit met afstelbare frequentie
* - PWM idle valve ondersteuning (2 en 3 draads)
* - Vrij te gebruiken relaisschakeling
* - Toerenteller uitgang
* - Voorbereiding voor baro-correctie (optioneel)
* - VR en HALL ingang voor krukas en nokkenas signaal (nokkenas aansluiting optioneel).
* - switching tables
* - gebruiksvriendelijke software voor parametrering (tuning) en datalogging (Megtune, Tunerstudio, Megalogviewer)
Géén zelfbouw knutseldoos maar echte SMD techniek. Verkrijgbaar in combinatie met onze slimme kabelboom produkten en bi-fuel produkten. Inbouw en afstellen bij ons in de werkplaats mogelijk.
Ja DuFF.... als ik wil kan ik een externe DVD-Rom speler op m'n Asus R2H aansluiten!DuFF wrote:dus er komt ook een dvd-rom station in je AX ? (flauw)
Dat zijn dus typisch vragen waarvoor je bij Jeroen moet zijn...PeterM wrote: Na het lezen van de spec's wel twee vragen:
- je hebt neem ik aan een tweede ignition driver erbij gekocht zodat de dis bobine het lekker gaat doen.
- gebruik je sequentiële injectie of net als origineel alles parallel