v.andriessen wrote:ohja misschien kan Mr. bats mij helpen met het uitlezen van de computer.
Ik wil toch wel eens weten of er misschien een sensoortje kapot is of iets dergelijks.
Ik kwam er vandaag ook achter dat ie een beetje benzine lekt als hij stationair draait.....
Ben je er morgen ook op de meeting? kunnen we morgen al ff uitlezen
Nee sorry ik moet morgen spelen in Amsterdam... dus dat ga ik niet halen.
Maar zeker bedankt voor het aanbod!!!!!!
Ik hoop dat je er met je frikandellen meeting ook bij bent!!
groet Vincent
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
v.andriessen wrote:Nee sorry ik moet morgen spelen in Amsterdam... dus dat ga ik niet halen.
groet Vincent
't is een eindje rijden maar ik ben er bij moet er toch dik 1 km voor afleggen en misschien kom ik zelfs wel op de 2km
Kop is waarschijnlijk niet krom, maar eigenlijk heb je wel gelijk marc! Ik heb nog wel een ander leuk klusje, d-riem en spanrol vervangen van een zx 1.9 diesel
Iemand met kennis van deze dieselblokjes?
Browny wrote:Kop is waarschijnlijk niet krom, maar eigenlijk heb je wel gelijk marc! Ik heb nog wel een ander leuk klusje, d-riem en spanrol vervangen van een zx 1.9 diesel
Iemand met kennis van deze dieselblokjes?
Mag ik nog een idee opperen, niet iedereen is natuurlijk gek op frikandellen......(waaronder ik)
Is het niet wat om ook kroketten te bakken? Of kaassouffles oid.
CitroCin wrote:Mag ik nog een idee opperen, niet iedereen is natuurlijk gek op frikandellen......(waaronder ik)
ik ben wel van plan om idd iets meer variatie erin te brengen ...
MAAR LET WEL OP ! ....kaasoufle's en kroketten lopen leeg als ze te lang in het vet liggen .... ik hoop dat de koks hier mee om kunnen gaan,.... scherp, niet snel afgelijd en allert zijn !!!! besef wel dat we veel druk op de Koks leggen nu ...!!
CitroCin wrote:Mag ik nog een idee opperen, niet iedereen is natuurlijk gek op frikandellen......(waaronder ik)
Rock's wrote:ik ben wel van plan om idd iets meer variatie erin te brengen ...
MAAR LET WEL OP ! ....kaasoufle's en kroketten lopen leeg als ze te lang in het vet liggen .... ik hoop dat de koks hier mee om kunnen gaan,.... scherp, niet snel afgelijd en allert zijn !!!! besef wel dat we veel druk op de Koks leggen nu ...!!
Tweede frietpot neer zetten?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
v.andriessen wrote:Nee sorry ik moet morgen spelen in Amsterdam... dus dat ga ik niet halen.
groet Vincent
't is een eindje rijden maar ik ben er bij moet er toch dik 1 km voor afleggen en misschien kom ik zelfs wel op de 2km
EDIT: ik zie nu net dat het 4,9km is...
haha ja dan vraag ik inderdaad wel veel van je...
Ik heb ook nog ruzie met mijn handremkabel en een blokkerende achterrem.... heeft iemand zin om mij daarbij te helpen?!?
Groeten
p.s. de waterpomp moet er ook nog opgezet worden, die wil afentoe ook nog wel eens lekken.... Aad?!?!hebbie d'r zin in?!?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Rock's wrote:Er is daar geen oven ... wel een magnetron ....
helaas, het moet echt worden afgebakken... Ik kan ze wel thuis bakken maar warm is toch echt het lekkers en bladerdeeg opwarmen in de magnetron gaat niet echt super.