Toe maarTTF wrote:hehe....
komt helemaal goed.. eerst gaat de binnenkant helemaal leeg kabels leggen..
voor audio + eventuele sub
binnenkant goed in de verf zetten en tectyl
vriend van mij haalt morgen een cabrio op .. die hij misschien gaat strippen ..en een witte precies goed...
plannen genoeg...
big wishlist:
Morretes
Links rechts uitlaat
opzet stuk achterbumper.. ( zit er voor wel op van een rs turbo )
Goed NIET lekkend dak
veeel muziek ..
Velgen polijsten ..
Bumper erg strak maken .. kenteken plaat 20 cm naar beneden ...
Spoiler achter...
Stefan (AX 1.6 GTI & Seat leon 2001 tdi)
Moderator: webmasters
-
arnie
- AX super weirdo

Freude am Fahren.
je hebt idd behoorlijk wat bekijks met die bak ja ..
zeker als je met 2 graden buitentemp met het dak los gaat rijden ..
Het mooie is er is ook veel meer te krijgen voor ford dan ax...
Alleen .. ondanks zn 105 pk... vind ik mijn ax een veel fijnere motor.. soepeler...
maar het gaat bij een cabrio niet om de snelheid...
zeker als je met 2 graden buitentemp met het dak los gaat rijden ..
Het mooie is er is ook veel meer te krijgen voor ford dan ax...
Alleen .. ondanks zn 105 pk... vind ik mijn ax een veel fijnere motor.. soepeler...
maar het gaat bij een cabrio niet om de snelheid...
zoals sommigen al hebben gezien.. is de ax te koop..want ik heb een andere auto gekocht..
niet een gewilde auto op dit forum maar dat kan mij niks schelen ...

uitlaat komt een andere op
waarom.. een ax GT is leuk om in te rijden .. maar op den duur wil je toch wat snellers... vrienden van mij die crossen met kadetten .. dus onderdelen genoeg.. en verstand genoeg..
wat info..
2.0 8v 115 pk...
0 - 100 = 8.5 seconden...
apk tot maart...
electrische ramen, spiegels
CV
Open dak
metallic lak
sport stoeltjes..
en weinig roest.. wel een beetje maar dat doet een ax ook dus "grapjes" over slopen en roest zijn niet gepast...
niet een gewilde auto op dit forum maar dat kan mij niks schelen ...

uitlaat komt een andere op
waarom.. een ax GT is leuk om in te rijden .. maar op den duur wil je toch wat snellers... vrienden van mij die crossen met kadetten .. dus onderdelen genoeg.. en verstand genoeg..
wat info..
2.0 8v 115 pk...
0 - 100 = 8.5 seconden...
apk tot maart...
electrische ramen, spiegels
CV
Open dak
metallic lak
sport stoeltjes..
en weinig roest.. wel een beetje maar dat doet een ax ook dus "grapjes" over slopen en roest zijn niet gepast...
-
Rock's
- AX super weirdo

tsja,...................euh................mwoeah.............euh.........jah.....
Als jij er blij mee bent..............
euh.........
Gefeli met je nieuwe aankoop !
Ik denk wel dat je de AX nooooooooooooooooooooit zal vergeten,....je komt er nog wel 8ter dat de AX toch iets speciaals had/heeft.
Ik zal je missen op het forum,......... maar er zal een tijd komen........
mag ik wel een grapje maken over de combinatie lichtmetalen en donkermetstalen velgen ?
euh,..........het is niet de uitlaat overigens..........
Het is gewoon dat.................euh,.......jah.........euh...........JE AX IS ZOVEEL MOOIER

euh.........
Gefeli met je nieuwe aankoop !
Ik denk wel dat je de AX nooooooooooooooooooooit zal vergeten,....je komt er nog wel 8ter dat de AX toch iets speciaals had/heeft.
mag ik wel een grapje maken over de combinatie lichtmetalen en donkermetstalen velgen ?
euh,..........het is niet de uitlaat overigens..........
Het is gewoon dat.................euh,.......jah.........euh...........JE AX IS ZOVEEL MOOIER
Last edited by Rock's on TueJan04, 2005 7:01:20 PM, edited 1 time in total.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

hier sluit ik me volledig bij aanRock's wrote:tsja,...................euh................mwoeah.............euh.........jah.....
euh.........
Gefeli met je nieuwe aankoop !![]()
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
He, heb je hem inderdaad gekocht? Gefeliciteerd!!
En ik vind een Kadett GSi dus echt wel een gave bak. Enige probleem met een Opel is dat ie zwaar 'versjonnied' kan worden, en da's niet mijn smaak.
Maar als rij-ijzer is het een puike kar. Prima keus!
Dat laat onverlet dat ik je AX mooier/aparter vind. En dat jij ooit nog met en racer aan komt zetten verwonderd me niks. Maar ik gok er op dat dat in jouw geval een RWD zal worden.
Veel plezier met je nieuwe bolide. Gum ze!
En ik vind een Kadett GSi dus echt wel een gave bak. Enige probleem met een Opel is dat ie zwaar 'versjonnied' kan worden, en da's niet mijn smaak.
Dat laat onverlet dat ik je AX mooier/aparter vind. En dat jij ooit nog met en racer aan komt zetten verwonderd me niks. Maar ik gok er op dat dat in jouw geval een RWD zal worden.
idd ik ben het met je eens..KMvrtr wrote:He, heb je hem inderdaad gekocht? Gefeliciteerd!!
er komen heus geen spinners op enzo..
de mensen die mij kennen weten dat ik geen sjonnie heet of ben
en als ie het goed is wil ik nog wel eens een gummen meeting gaan bezoeken lijkt me wel leuk .. al is de vraag of ik daar met open armen word ontvangen na dat manta geintje op lelystad toen...
hehe... idd.. die maten zaten gewoon met een krat bier op de tribune..KMvrtr wrote:Ach, dat zal wel meevallen Stefan. Tenslotte lijk je zelf niet echt op Sik.
LOL
en arnie.. hij is waarschijnlijk al verkocht.. voor 300 euro .. niet veel .. er zit wat werk aan ..maar ja.. ik gun hem joost zijn broertje wel .
en hij is echt dus wel sneller.. dan heeft je maat geen goede ben ik bang.. :S
of een 1800gsi die zijn wat langzamer...
-
arnie
- AX super weirdo

Zkr niet, ik heb een GT carb. dat scheelt misschien ook nog wat, maar mijn vorige GTI kon hij ook niet bijhouden. Die 8.5 sec. is echt bull. hij heeft trouwens wel een Cabrio die zijn altijd nog wat zwaarder geloofkTTF wrote:hehe... idd.. die maten zaten gewoon met een krat bier op de tribune..KMvrtr wrote:Ach, dat zal wel meevallen Stefan. Tenslotte lijk je zelf niet echt op Sik.
LOL
en arnie.. hij is waarschijnlijk al verkocht.. voor 300 euro .. niet veel .. er zit wat werk aan ..maar ja.. ik gun hem joost zijn broertje wel .
Op de snelweg is zo'n 2.0 natuurlijk wel 2x sneller en comfortabeler, maar dat merk je weer bij de pomp
Freude am Fahren.
een cabrio is dus dik over de 1000 kilo 1090 geloof ik ...master-arnie wrote:Zkr niet, ik heb een GT carb. dat scheelt misschien ook nog wat, maar mijn vorige GTI kon hij ook niet bijhouden. Die 8.5 sec. is echt bull. hij heeft trouwens wel een Cabrio die zijn altijd nog wat zwaarder geloofkTTF wrote:hehe... idd.. die maten zaten gewoon met een krat bier op de tribune..KMvrtr wrote:Ach, dat zal wel meevallen Stefan. Tenslotte lijk je zelf niet echt op Sik.
LOL
Op de snelweg is zo'n 2.0 natuurlijk wel 2x sneller en comfortabeler, maar dat merk je weer bij de pomp
die 8.5 is geen gelul...
verbruik valt best mee.. er valt ook best zuinig mee te rijden ..
kijk met een kadett is het maar net wat je er van maakt.. je versjonniet hem of niet
Die GT van Arne is bijna altijd sneller dan welke auto, zo hoor ik bijna niet anders...TTF wrote:een cabrio is dus dik over de 1000 kilo 1090 geloof ik ...master-arnie wrote:Zkr niet, ik heb een GT carb. dat scheelt misschien ook nog wat, maar mijn vorige GTI kon hij ook niet bijhouden. Die 8.5 sec. is echt bull. hij heeft trouwens wel een Cabrio die zijn altijd nog wat zwaarder geloofkTTF wrote:hehe... idd.. die maten zaten gewoon met een krat bier op de tribune..KMvrtr wrote:Ach, dat zal wel meevallen Stefan. Tenslotte lijk je zelf niet echt op Sik.
LOL
die 8.5 is geen gelul...
verbruik valt best mee.. er valt ook best zuinig mee te rijden ..
kijk met een kadett is het maar net wat je er van maakt.. je versjonniet hem of niet
Maar helaas Arne, knullig maar waar en die GT zal langzamer zijn dan de kadett.. En die 8.5 sec zal ie ook wel degelijk halen...
En tja.. wie zuinig wil rijden zal wat minder snel acceleren...