Is een ZX ook een mogelijkheid? Dat zou het zoeken dan idd een stuk makkelijker maken. (Heb al wat op het oogkakanox wrote:tip: zoek een BX 1.4 op de sloop. staan er zat.
bosch 3.0
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Re: de computer, de injectorweerstand, het injectiehuis en h
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Mark (nickname op forum) heeft een ZX1.4 ingebouwd. Dat was een XU-blok (neem ik aan: zie quote) en heeft een heleboel moeite gekost.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=3489
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=3489
bijna alle electronica was anders
Kijk uit, een Cactussssss
Dus als ik et goed begrijp kun je met de computer, de injectorweerstand, het injectiehuis en het inlaatspruitstuk van een 1.4 ZX ook door? Dat et dus nix uitmaakt dat et injectiesysteem verbeterd is?
Niet dat et voor mij veel uitmaakt, want heb momenteel toch een Magnetti, of je moet me nu vertellen dat wanneer je dat allemaal van een ZX oid afhaalt, het niet meer uitmaakt of je nou eerst een Bosch of een Magnetti had...
Niet dat et voor mij veel uitmaakt, want heb momenteel toch een Magnetti, of je moet me nu vertellen dat wanneer je dat allemaal van een ZX oid afhaalt, het niet meer uitmaakt of je nou eerst een Bosch of een Magnetti had...
Mijn 1.1i was magneti.
Nu van de ZX Bosch MA3.0.
En de kabelboom was COMPLEET anders. Als je het hele injectiesysteem van een ZX neemt inclusief computer dan gaat het wel.
Je komt alleen 1 rot probleem tegen. De stekker die naar binnen gaat vanuit de motorruimte. Die ronde stekker... De aansluitstekker naar de auto is bij de AX Male. In de motorruimte dus Female. Bij de ZX is de motorruimte MALE. Oftewel past niet. Dus moet je zelf al die draden aan elkaar gaan knopen.
Nu van de ZX Bosch MA3.0.
En de kabelboom was COMPLEET anders. Als je het hele injectiesysteem van een ZX neemt inclusief computer dan gaat het wel.
Je komt alleen 1 rot probleem tegen. De stekker die naar binnen gaat vanuit de motorruimte. Die ronde stekker... De aansluitstekker naar de auto is bij de AX Male. In de motorruimte dus Female. Bij de ZX is de motorruimte MALE. Oftewel past niet. Dus moet je zelf al die draden aan elkaar gaan knopen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.





