K*T Dag. kl*te Steenslag!!!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

K*T Dag. kl*te Steenslag!!!

Post by Mark »

Wat een K*T dag vandaag. Van de glasheid geen last, maar rij ik vanmiddag achter een aanhanger die wat grind verloor. Koplamp verrot. En een put in me ruit.

:cry:

Nieuwe unit op de sloop gehaald. 30 euro. Voor een unit uit 1999. En weer een nieuwe booskijker. (Stickers in lak kleur) Zijn we in totaal weer 50 euro lichter. En een sterretje in de ruit rijker. ): pffff. Das verzekering werk. Maar je blijft het altijd zien.

Sommige werggebruikers snappen ook echt niet dat je lading moet afdekken of vastzetten.

Enige lichtpuntje van vandaag... Mijn klasse 2 GT alarm is ingebouwd. Alleen werkte het afmeldsysteem niet. Dus kan ik nog een vrije ochtend nemen om nog een keer terug te komen. En 3.5 uur te wachten offie niet in een steekproef valt. Aaaargh. En wil toch echt dat certificaat hebben.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ey das idd balen! erg balen zelf

ik ken het :(

daarom heb ik geen mistlampen meer..
ik heb ook putje in mn voorruit.. je kan dat wel redelijk netjes laten wergwerken trwns.. maar verzekering is wel handig :)

sterkte!
Image

Master Lee
Moderator
Moderator

Post by Master Lee »

als je alleen voor het afmelden gaat kunnen ze het binnen een minuut weten hoor

ze gaan hem afmelden en dan als alles is ingevuld zien ze meteen of er een wachttijd op staat zo niet kan je meteen weg dus het hoeft niet zo lang te duren
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

Post Reply