Beschoten Worden
Moderators: Rock's, webmasters
Beschoten Worden
Jaja, zoals sommige wel weten was er afgelopen zomer een maloot die wel even bij mij een dakspoiler zou monteren. Heel leuk en aardig, maar geen rubber tussen het glas en de bout gedaan, vervolgens. Boem, achterklep en ruit naar de kl*te. Affijn, dacht zal wel wat gaan kosten, maar was met 50 euro klaar.
Afgelopen weekend, jaja. Reed ik weer met mijn AX 700 kilometer naar huis van Duitsland naar Nederland. Het zou een veelbelovend weekend worden. Verjaardag van mijn zus, leuke plannen met mijn vriendin.
Tot het moment, dat je bij Koblenz rijd, met een snelheid van 140Km/u. Een ontzettende klap hoort, vervolgens een circel in je ruit staat met een diameter van 25cm, bestaande uit 15 kringen. Gelukkig geplakte ruit, dus konden nog doorrijden.
Even een nieuwe voorruit bij Carglass, 293 euro. Dacht het niet, uiteidenlijk 225 euro. Maar op de vraag hoe zo iets kan? Antwoorden men: 'Het ziet er naar uit dat je beschoten ben'.....
Erg leuk en fijn idee, ik moet nog drie maanden in het land Duitsland doorkomen, met het gevoel dat je bent beschoten...
Mmmmmzz, Erg frustrerend
Afgelopen weekend, jaja. Reed ik weer met mijn AX 700 kilometer naar huis van Duitsland naar Nederland. Het zou een veelbelovend weekend worden. Verjaardag van mijn zus, leuke plannen met mijn vriendin.
Tot het moment, dat je bij Koblenz rijd, met een snelheid van 140Km/u. Een ontzettende klap hoort, vervolgens een circel in je ruit staat met een diameter van 25cm, bestaande uit 15 kringen. Gelukkig geplakte ruit, dus konden nog doorrijden.
Even een nieuwe voorruit bij Carglass, 293 euro. Dacht het niet, uiteidenlijk 225 euro. Maar op de vraag hoe zo iets kan? Antwoorden men: 'Het ziet er naar uit dat je beschoten ben'.....
Erg leuk en fijn idee, ik moet nog drie maanden in het land Duitsland doorkomen, met het gevoel dat je bent beschoten...
Mmmmmzz, Erg frustrerend
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
Er reden geen vrachtautos voor ons. Verder geen brug of wat dan ook, nergens konden kinderen staan. Geen auto voor ons, het was er opeens. Baf, dag ruit...
225 Euro was de goedkoopste die we konden krijgen. Inclusief lijmen, nieuwe rubbers etc. Hij is licht groen getint, dat is het enige mooie eraan.
225 Euro was de goedkoopste die we konden krijgen. Inclusief lijmen, nieuwe rubbers etc. Hij is licht groen getint, dat is het enige mooie eraan.
Klik Hier!!
Klik Hier!!
maar het is een geplakte ruit, en wij kunnen dat zelf niet
Klik Hier!!
Klik Hier!!
als mazeltje zeker? Het moest ook op zaterdag gebeuren, want maandag morgen moest ik erweer mee terug naar Duitsland. Dus tijdnoot was er ook.
Klik Hier!!
Klik Hier!!
- Joris
- AX Master Spammer
FoxHunter wrote:als mazeltje zeker? Het moest ook op zaterdag gebeuren, want maandag morgen moest ik erweer mee terug naar Duitsland. Dus tijdnoot was er ook.
Autotaalglas...geen mazzeltje gewoon bellen.
Even wachten en het is klaar!!
Maar ja als je in tijdnood zit zou ik het zelfde gedaan hebben!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
autototaalglas hadden we gebeld, maar die had de AX ruit niet. Mijn pa zij al dat ze wel wouden plakken als we zelf een ruit hadden, maar die hadden we niet.
Bij de gene waar ik het nu heb laten doen wou de raam ook niet los verkopen, en tja, als je nog maar drie uur te gaan heb.
Men zegt ook dat je er gewoon mee door kon rijden, maar 700km terug naar Duitsland met zon kring voor je snuit is niet echt geweldig, en het is APK afkeur.....
Tril, Tril, hij moet over twee a drie weken gekeurt worden en ik hoor steeds meer enge geluidjes
Bij de gene waar ik het nu heb laten doen wou de raam ook niet los verkopen, en tja, als je nog maar drie uur te gaan heb.
Men zegt ook dat je er gewoon mee door kon rijden, maar 700km terug naar Duitsland met zon kring voor je snuit is niet echt geweldig, en het is APK afkeur.....
Tril, Tril, hij moet over twee a drie weken gekeurt worden en ik hoor steeds meer enge geluidjes
Klik Hier!!
Klik Hier!!
haha, ik wist niet eens dat ik beschoten was, dat werd mij later verteld. Maar het kan ook een kereltje geweest zijn met een erwtenschieter ofzo, ik weet het niet...
Klik Hier!!
Klik Hier!!
-
- AX Master
haha, wie weet was het wel ouderdom van de ruit...
Kan zon raam ineens kapot springen ??
Kan zon raam ineens kapot springen ??
Klik Hier!!
Klik Hier!!
-
- AX Master