minimum maat velgen voor een 16V onderstel
Moderators: denny, vtspower, webmasters
minimum maat velgen voor een 16V onderstel
wat is de minimum grote dat ik onder een 16v onderstel krijg. ET wederom tussen de 10 en de 20 denk ik dan??? het is dat ik superstrakke velgjes gezien heb in 14 inch op 8 et 16 zou dit lukken???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
ik dacht zelf aan toulouse (of hoe je dat ook schrijft) velgen van een saxo of de erg leuke maar ook erg dure smith th lineTTF wrote:ik heb 106 gti remmen zelfs orginele 13 inch gti velgen past dus 14 inch ook wel (zowel rallye staal als saxo vtr/s velgen)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
ook erg leuk, zag laatst een setje rsl's op internet staan in 4x108 voor weinig staat ook erg leukNetheo wrote:ik dacht zelf aan toulouse (of hoe je dat ook schrijft) velgen van een saxo of de erg leuke maar ook erg dure smith th lineTTF wrote:ik heb 106 gti remmen zelfs orginele 13 inch gti velgen past dus 14 inch ook wel (zowel rallye staal als saxo vtr/s velgen)
of tramont velgen vind ik ook super ik denk dat ik eerst maar eens begin met de ax rijdend te krijgen en gekeurd. ik heb altijd horen zeggen, echt tuning begint met een velg en eindigd met een velg. ik denk dat ik begin met de toulouse, en dan zien we welTTF wrote:ook erg leuk, zag laatst een setje rsl's op internet staan in 4x108 voor weinig staat ook erg leukNetheo wrote:ik dacht zelf aan toulouse (of hoe je dat ook schrijft) velgen van een saxo of de erg leuke maar ook erg dure smith th lineTTF wrote:ik heb 106 gti remmen zelfs orginele 13 inch gti velgen past dus 14 inch ook wel (zowel rallye staal als saxo vtr/s velgen)