
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
nah, de GTcarb heeft vooralsnog geen nieuwe eigenaar
dus als iemand m wil? niej duur! 
verder;
het is KwalitatiefUitermateTeleurstellend weer om te sleutelen, zeker als er een GSA in je verwarmde garage staat
armoe troef dus..
net es wat beter onder de kap vd Allure gekeken, stom genoeg is de olie en het luchtfilter beide vers.. maar is het verder echt een bende, alles wat je aanraakt(e) plakt gigantisch en sommige dingen heb ik zelfs bij een '87er nog nooit gezien.. zoals een compleet verroeste radiatorvuldop

verder heeft deze type3 roest achter de koplampen..

was de afkeur op de koplampstelnokjes niet geheel onterecht

hebben alle korte stukjes in Zoetemeer geleid tot aardig wat sludge..

en zag het er al snel zo uit onder de kap;

toen maar even onder de douche gegaan, met AX onderdelen natuurlijk.. je moet toch wat knuffelen

net nog ff snel in de regen een foto gemaakt, met heel mooi de draagriem van me camera voor me lens

en nu, is mn eten vast aangebrand


verder;
het is KwalitatiefUitermateTeleurstellend weer om te sleutelen, zeker als er een GSA in je verwarmde garage staat

net es wat beter onder de kap vd Allure gekeken, stom genoeg is de olie en het luchtfilter beide vers.. maar is het verder echt een bende, alles wat je aanraakt(e) plakt gigantisch en sommige dingen heb ik zelfs bij een '87er nog nooit gezien.. zoals een compleet verroeste radiatorvuldop


verder heeft deze type3 roest achter de koplampen..

was de afkeur op de koplampstelnokjes niet geheel onterecht


hebben alle korte stukjes in Zoetemeer geleid tot aardig wat sludge..

en zag het er al snel zo uit onder de kap;

toen maar even onder de douche gegaan, met AX onderdelen natuurlijk.. je moet toch wat knuffelen


net nog ff snel in de regen een foto gemaakt, met heel mooi de draagriem van me camera voor me lens


en nu, is mn eten vast aangebrand


gezellig onder de douche! 
mayo
anyways, in de regen klussen heeft iig nut gehad, ziet er goed uit! Koplamp nu al gefixt?

mayo

anyways, in de regen klussen heeft iig nut gehad, ziet er goed uit! Koplamp nu al gefixt?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
zo, vandaag in de regen en het donker gesleuteld.. nahja regen.. dat viel gelukkig mee
maar dat is toch wel sneu, als je buiten sleuteld terwijl je vanaf je auto kan zien dat je ook binnen had kunnen staan als die stomme gsa er niet stond 
maar goed;
even op inspectie geweest, dat de einddemper lek was wist ik al, dat was me verteld.. dus auto even opgekrikt om te kijken hoe erg de uitlaat er aan toe is.. nahja, de einddemper is vast niet het enige wat we tegenkomen..
toen maar even naar de draagarmrubbers gekeken, omdat dit tenslotte ook APK afkeur was (ik dacht misschien heeft de kwikfit zich vergist..) en maar snel geconcludeerd dat ik toe ben aan nieuwe draagarmen..
vanavond dus maar even de voortrein gedemonteerd; wielen eraf, naven los, fussee's los, assen eruit, binnenbekleding los, draagarmen eraf..
ging allemaal verrassend makkelijk!
wel uiteraard nog wat tegengekomen, aandrijfassen hebben een lichte speling (nog niet echt hoorbaar) en de rechter hoes is kapot en al een keer dichtgekit geweest..
plaatjes zijn niet echt gelukt en veelal vergeten, maar toch een paar..
voetjes vd vloer

deze draagarm zit dus nog vast.. de rubbers zijn dus blijkbaar stuk

draagarmpjes los, zoals je ziet ook zonder stabi-gaatjes

dit hoort niet



dit ook niet trouwns;

Deze week nog APK gaat m dus niet worden, eerst even alle onderdelen bestellen


maar goed;
even op inspectie geweest, dat de einddemper lek was wist ik al, dat was me verteld.. dus auto even opgekrikt om te kijken hoe erg de uitlaat er aan toe is.. nahja, de einddemper is vast niet het enige wat we tegenkomen..
toen maar even naar de draagarmrubbers gekeken, omdat dit tenslotte ook APK afkeur was (ik dacht misschien heeft de kwikfit zich vergist..) en maar snel geconcludeerd dat ik toe ben aan nieuwe draagarmen..

vanavond dus maar even de voortrein gedemonteerd; wielen eraf, naven los, fussee's los, assen eruit, binnenbekleding los, draagarmen eraf..
ging allemaal verrassend makkelijk!
wel uiteraard nog wat tegengekomen, aandrijfassen hebben een lichte speling (nog niet echt hoorbaar) en de rechter hoes is kapot en al een keer dichtgekit geweest..
plaatjes zijn niet echt gelukt en veelal vergeten, maar toch een paar..

voetjes vd vloer

deze draagarm zit dus nog vast.. de rubbers zijn dus blijkbaar stuk


draagarmpjes los, zoals je ziet ook zonder stabi-gaatjes

dit hoort niet



dit ook niet trouwns;

Deze week nog APK gaat m dus niet worden, eerst even alle onderdelen bestellen


Lekker buiten voor de deur sleutelen terwijl de GSA je uitlacht? 
Die rubbertjes zien er aardig gaar uit, gooedbezuugg

Die rubbertjes zien er aardig gaar uit, gooedbezuugg
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Sjiek karretje hoor! 
Beetje geschokt ook wel dat jij aan de ph2 bent.
M'goe, beetje aandacht aan 't blokkie en je hebt er een ontzettend fijn Magneti Marelli gestuurd machientje aan.

Beetje geschokt ook wel dat jij aan de ph2 bent.

M'goe, beetje aandacht aan 't blokkie en je hebt er een ontzettend fijn Magneti Marelli gestuurd machientje aan.

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

tis wel een 1.1 met euhm handleiding 
vanavond mn miniratel gebroken bij het demonteren van een uitlaat..
blijkbaar al een keer een andere onder gegaan, want de volledige uitlaatlijn is imitatierommel en is gewoon gaar
heeft er nog iemand een tussenpijp met kat voor op de meeting
downpipe heb ik al en eindemper had ik nog

vanavond mn miniratel gebroken bij het demonteren van een uitlaat..

blijkbaar al een keer een andere onder gegaan, want de volledige uitlaatlijn is imitatierommel en is gewoon gaar

heeft er nog iemand een tussenpijp met kat voor op de meeting

downpipe heb ik al en eindemper had ik nog


sommige dingen blijven niet leuk 
zo heb ik net mn GT klaar gemaakt voor vertrek.. \
uitlaat gemonteerd en ff een 1.5liter fles 7up onder de kap, om te starten..
wat een geweld blijft het toch! tis gewoon zonde dat ik m met motor verkocht heb, mjah ach.. heb ik weer wat te doen he
ohneej wacht, die 1.1 moest zuinig zijn


zo heb ik net mn GT klaar gemaakt voor vertrek.. \
uitlaat gemonteerd en ff een 1.5liter fles 7up onder de kap, om te starten..
wat een geweld blijft het toch! tis gewoon zonde dat ik m met motor verkocht heb, mjah ach.. heb ik weer wat te doen he

ohneej wacht, die 1.1 moest zuinig zijn


