gister de hele dag al bezig geweest met mijn auto's (eindelijk weer verwarming in mijn xantia!!

ff een update: 2 maand geleden heb ik mijn koppelingsplaten en drukgroep vervangen (2e hands onderdelen). na 2 weken liep het geheel aan, maar door gebrek aan tijd ben ik er toch mee naar groningen gereden (vanuit leeuwarden). na 100 km gaf de auto de geest (koppeling werkte helemaal niet meer, ik hij stond altijd in de vrij zegmaar) en toen ik de auto aanduwde en de koppeling liet komen vloog het geheel uitelkaar

het bleek dat de versnellingsbak aan de onderkant was losgetrilt, en door de scheve krachten ging het zaakje kapot.

gister alles weer uitelkaar, en mijn oude platen en drukgroep weer gemonteerd. Dit mocht schijnbaar niet helpen, want het geheel zit nu zo vast als een huis. Als ik start klikt die alleen, draait helemaal nix, en mijn bak schakelt niet meer. Koppelen is ook niet mogelijk (koppeling wil niet ingetrapt worden). maar als ik de auto in de versnelling zet, kan ik 'm wel door de compressie heendrukken, en dan draait de motor dus wel...
ik ga nu weer bezig om de hele boel weer te demonteren, maar heb eigenlijk geen idee wat er mis is gegaan.
heeft iemand enig idee wat er is gebeurd, en of mijn bak schade kan hebben opgelopen doordat de koppelingsplaat uitelkaar is geknald?
graag hulp!!!!