Probeer dat maar eens op de as van basq01z wrote:
gewoon een kwestie van veel goed toegepast en ongedosseert grof geweld
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Daar wil ik het liever niet over hebben hahahahahaq01z wrote:vraag maar aan Saskia wat we allemaal gedaan hebben in de badkamer.. toen saskia op de speaker vd telefoon tehoren wasCitrosan wrote:Netjes hoor heren , he Marc je hebt Bas toch wel een kusje op z'n voorhoofd gegeven he, om te bedanken
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????
crisis zeg, wat is die AX een monster
moest vandaag de xsara weer inleveren (moet morgen voor de APK) dus maar even met een bobine opzak naar de AX gegaan..
mn moeder ging koffie zetten (senseo)
dus ik loop naar mn ax, duw m het pad op, doe de kap open.. schroef de bobine eraf
'koffie is klaar!'
nou vooruit, slok koffie.. nieuwe bobine erop (nahja nieuw.. de oude van Cupje en die was pas 5dz km oud..) stekkertjes aansluiten, sleutel om, lopen!
dat ding heeft dus serieus 2mnd lang bij mn ouders gestaan, er stond water (condens?) op mn chokeklep en alles was zeiknat.. en dan gelijk lopen..
naar huis rijden was ook weer ouderwets... het gaspedaal heeft 3 standen;
-uit
-constante snelheid
-teveel gas
binnen de bebouwde kom rijdt het dus makkelijker op choke..
verder heeft een (lees mijn) AX nog meer nadelen;
-de ruit is vet aan de buitenzijde, dus dat kijkt niet optimaal..
-door het gat in de vloer wordt je bagage nat
-hij wordt niet zo lekker warm binnen zonder kachelradiateur.. (gelukkig handschoenen )
-je mist toch heel soms even de radio.. meestal niet hoor, want het geluid is echt super
-owh en door alle gebrek aan isolatie hoor je beest veel rammeltjes/piepjes/kraakjes.. mjah das een kwestie van veel koppakkingskit toepassen denk ik..
net ook nog ff 2/3 filmpjes gemaakt voor het geluid.. (echt snel is hij nog niet met een ontsteking die te laat staat en een afstelling op de gok)
moest vandaag de xsara weer inleveren (moet morgen voor de APK) dus maar even met een bobine opzak naar de AX gegaan..
mn moeder ging koffie zetten (senseo)
dus ik loop naar mn ax, duw m het pad op, doe de kap open.. schroef de bobine eraf
'koffie is klaar!'
nou vooruit, slok koffie.. nieuwe bobine erop (nahja nieuw.. de oude van Cupje en die was pas 5dz km oud..) stekkertjes aansluiten, sleutel om, lopen!
dat ding heeft dus serieus 2mnd lang bij mn ouders gestaan, er stond water (condens?) op mn chokeklep en alles was zeiknat.. en dan gelijk lopen..
naar huis rijden was ook weer ouderwets... het gaspedaal heeft 3 standen;
-uit
-constante snelheid
-teveel gas
binnen de bebouwde kom rijdt het dus makkelijker op choke..
verder heeft een (lees mijn) AX nog meer nadelen;
-de ruit is vet aan de buitenzijde, dus dat kijkt niet optimaal..
-door het gat in de vloer wordt je bagage nat
-hij wordt niet zo lekker warm binnen zonder kachelradiateur.. (gelukkig handschoenen )
-je mist toch heel soms even de radio.. meestal niet hoor, want het geluid is echt super
-owh en door alle gebrek aan isolatie hoor je beest veel rammeltjes/piepjes/kraakjes.. mjah das een kwestie van veel koppakkingskit toepassen denk ik..
net ook nog ff 2/3 filmpjes gemaakt voor het geluid.. (echt snel is hij nog niet met een ontsteking die te laat staat en een afstelling op de gok)
http://www.youtube.com/watch?v=399wZKTosMs
beetje spelen met het gas..
http://www.youtube.com/watch?v=yFpIOAZAbuc
0-100 op erg nat wegdek, grip? waar desondanks toch nog een 8 a 9..
beetje spelen met het gas..
http://www.youtube.com/watch?v=yFpIOAZAbuc
0-100 op erg nat wegdek, grip? waar desondanks toch nog een 8 a 9..