beefy wrote:normaal kom ik mee als bezoeker met mijn broer.
en ik hoop voor mijn broer dat zijn GTI zal klaar zijn.
anders leen ik je wel mijn GT5
Fenwick is jouw broer?
citrofenwick wrote:Ben hem vanavond gaan ophalen en hij rijdt stukken beter dan voorheen. En PLAKKEN aan de baan
Ik kom dus zéker met de GTi
Een fotootje komt wel nog in mn wieiswie
Maar helaas is het nèt niet gelukt op de Group-N chip op tijd bij jou te krijgen.
Desondanks wel toF dat 'ie goed rijdt nu.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
beefy wrote:normaal kom ik mee als bezoeker met mijn broer.
en ik hoop voor mijn broer dat zijn GTI zal klaar zijn.
anders leen ik je wel mijn GT5
Fenwick is jouw broer?
citrofenwick wrote:Ben hem vanavond gaan ophalen en hij rijdt stukken beter dan voorheen. En PLAKKEN aan de baan
Ik kom dus zéker met de GTi
Een fotootje komt wel nog in mn wieiswie
Maar helaas is het nèt niet gelukt op de Group-N chip op tijd bij jou te krijgen.
Desondanks wel toF dat 'ie goed rijdt nu.
Ja, hij is mijn broer.
Moest de chip er maandag al kunnen zijn kan ik hem nog inbouwen, maar dat zal vast pas voor dinsdag zijn. Maar zoals je zegt, hij rijdt zo ook prima
Vanavond een beetje de limieten gaan aftasten met de bilsteins en het verschil icm goei banden is gewoon onvoorstelbaar...
Morgen en maandag nog een beetje kleinigheidjes oplossen en alles controleren en hij is er klaar voor
Als het deze keer nu eens heel erg mee zit, zou de chip maandag al binnen kunnen zijn. Vroemdag is dinsdag, dus 't inbouwen zou dan nog nèt kunnen lukken!
Inbouwen is echt nog geen 10 minuten werk.
'k zal je nog even een beschrijving toesturen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Als het deze keer nu eens heel erg mee zit, zou de chip maandag al binnen kunnen zijn. Vroemdag is dinsdag, dus 't inbouwen zou dan nog nèt kunnen lukken!
Inbouwen is echt nog geen 10 minuten werk.
'k zal je nog even een beschrijving toesturen.
Tzit mij wéér niet mee
Ik hoorde al een dag of 2 vreemde schraapgeluiden als ik achteruit reed. Ik kijk vanmiddag eens vlug, en één van de bouten die mijn remklauw vasthoudt is gewoonweg gebroken! Daarom dus die schraapgeluiden omdat de gehele remklauw dan kantelde en aanliep tegen mijn wiel.
Ben dus behoorlijk dringend op zoek naar zo'n bout om een GTi-remklauw mee vast te zetten!
Ik ga maandag alvast een paar Citroën garages bezoeken en een handelaar in 2ehands onderdelen voor PSAwagens. (FCP in harelbeke)
Straks eens het boeltje demonteren om te zien wat de schade is. (ik kon enkel zien dat de klauw aan de onderkant los zat, dus ik weet het zelf nog niet 100% zeker)
Zou echt zonde zijn moest ik daarom moeten afhaken, hij rijdt gewoon heerlijk en houdt baan als een kart!
Alleen de type1 GT injection heeft dat met zijn 258 mm schijven.
De catering is inmiddels ook geregeld
Hebben wij tussen de middag broodjes warme knakworst en broodjes hamburger.
Een fles frisdrank meenemen is mischien wel handig, anders moet je die goedkope cola van mij drinken.
Als er nog mensen zijn die een partytent hebben en zouden kunnen meenemen...graag! Het weerbericht is nog niet al te positief.
En wellicht ten overvloede: vergeet je rijbewijs niet of eventueel paspoort!
En een helm voor wie wil vrijrijden na afloop.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
voor wie samen op wil rijden.
We spreken af half 7 bij de Mac Donalds Veldhoven.
Deze ligt aan de rin A2 van Eindhoven. (voor de splitsing met de A67)
Voor ieder let goed op bij Eindhoven ze zijn druk aan de weg bezig en sommige wegen lopen compleet anders. (Navigatie snapt het niet!)
Voor wie op eigen gelegenheid rijdt. Je moet om 8 uur aanwezig zijn op Circuit Zolder.
Doorgaans staan we als club vrijwel achterin.
Helaas zijn de weersvoorspellingen niet heel geweldig maar we gaan er een mooie dag van maken!
zoals eerder gezegd vergeet je helm voor het vrijrijden niet. Tevens denk aan legitimatie EN je rijbewijs aangezien je hiermee de transponder ontvangt. Ook zal er een verklaring ingeleverd moeten worden over de risico's etc.
Als je eerder stopt met rijden om wat voor reden dan ook lever de transponder in. Dan kan een ander die er nog geen heeft ook rijden!
Zo, ben vandaag alvast even aan het verkennen geweest op het circuit van Zolder. En ja hoor, de chicane is weer scherper geworden. Er uit naar rechts is nu zowat een haakse bocht.
Er waren trouwens al heel wat clubs aan het oefenen. Klik op onderstaande link voor een foto impressie
Vandaag wat voorbereidend werk gedaan:
- Setje ouwe slicks opgehaald. Eens zien of die nog gumbaar zijn dinsdag.
- Toerenteller gemonteerd. Nu het ding nog aansluiten. Maar ziet er alvast reuze indrukwekkend uit. Da's alvast iets...
- Compbrake quickshift gemonteerd. Ziet er fraai uit! En schakelt lekkerrrr..
- En, jaweljaweljaweljawel, ik heb het interieur eens gewassen. Kan helaas niet zeggen dat het er nu allemaal schoon en nieuw uitziet (integendeel ), maar smerig is ie in ieder geval niet meer.