q01z wrote:@joost; dan moettie eerst de AX weer uit de schorsing halen
de 205 gaat anders wel harder hoor
Maar er zit een kansje in dat de AX erbij gaat zijn, ben druk aan het sleutelen in m´n spaarzame vrije uurtjes.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik ga ook proberen langs te komen!
ben de week ervoor op vakantie en weet nog niet precies wanneer ik terug ben, maar het lijkt me wel wat! (wc of geen wc)
wanneer heb je een aan- afmelding nodgi?
(ik heb toch geen tent, dus daar hoef ik geen plekje voor te reserven (wie heeft er (een plek in) een tent over?))
he, wat jammer, ik heb die vrijdag-zaterdag een festival hier in Enschede.. dus ik wens iedereen veel plezier! Met jullie gat in de grond, heh, mijn festival heeft gewoon een WC
Misschien toch een camping met gewone goede sanitaire voorzieningen.... In zeer mooie omgeving, en lage prijs....
Dus mensen, houd topic in de gaten!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Misschien toch een camping met gewone goede sanitaire voorzieningen.... In zeer mooie omgeving, en lage prijs....
Dus mensen, houd topic in de gaten!!!
uhmm is er ook een mogelijkheid alleen zaterdag overdag te komen.
ga ergens dat weekend mijn verjaardag vieren voor de familie. weet nog niet of dat zaterdag of vrijdag avond word
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ja dat is er wel denk ik. Misschien moet je alsnog 6 euro afrekenen, maar dat lijkt me ook geen ramp? Of kom je niet ook barbeknoeien?
Oh en, het is vlak bij jullie he denny, dus je kan ook vanaf daar naar verjaardag:P
het is net dat weekend dat ik weer moet gaan werken, gelukkig de zondagnacht pas, dus ook bij dit weekendje kamperen ben ik aanwezig.... ow dolle pret .
rijden er ook golfkarretjes rond?
of worden er australische kampeerders verwacht ?
denny wrote:uhmm heb je enig idee hoeveel campings er daar liggen :D.. Welke wil ons ontvangen.
Kraanven, in Loon op Zand!
Ik heb wel waterbalonnen :D
ook gedaan tijdens Waggel, was erg leuk. met denny sander en els,
we liepen rondjes in het bos, en 2 zaklampen gingen er al mee stoppen, en toen hebben we maar besloten terug te gaan .
en MnM als er gekke woorden langskomen : --- www.wikipedia.nl of www.google.com
weet je veel sneller wat het betekekend.