Even een dagje laten staan en vandaag even geïnspecteerd op aanwijzing van een kenner.
Ook meteen even de boel gereset door de - pool los te koppelen en enige tijd zo te laten.
Wat we ontdekten was dat de bedrading van de sensor vlak bij de uitlaat (als je recht in het midden voor de auto staat zit hij ongeveer bij je linkerhand, maar dan meer naar onder, vast op een ijzeren kap) zo goed als door was, althans, de isolatie ervan.
Als dat die sensor is is het logisch dat hij af gaat elke keer als hij contact (sluiting) maakt. We hebben het even professorisch geïsoleerd om te kijken wat hij deed en het motorstoringslampje is niet meer gaan knipperen. Ik heb maar een klein stuk gereden, maar in een korter stuk ging hij normaal al aan en uit, nu helemaal niet meer.
Starten gaat nog wel moeizaam, maar hij verzuipt niet heb ik het idee. Het duurt gewoon erg lang voor hij eindelijk start, daarna lijkt er niets meer aan de hand te zijn.
Iemand nog tips? Vergeet niet dat ik geen kenner ben, verre van dat, dus ik vrij basic uitleg nodig heb
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt... en nooit optijd.