t gaat om een KDY blok met 5 versnellingsbak. De pook beweegt echt super zwaar...
maar tis niet zo dat ie tandenknarst of eruit schiet of een versnelling niet in wilt, zoals de GT wel heeft (dat zijn synchro's toch?).
waar kan dat aan liggen/wat is het waard om na te kijken?
Bak moet er toch een keer onder vandaan want de koppeling (en vooral druklager) moet vervangen worden.
stroef schakelen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
stroef schakelen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het uit de bak zou komen want hij gaat nooit moeilijk in een versnelling ofzo...
Ik zal de schakelstangen eens na kijken; maar welk hevel word er bedoelt? Op de bak zelf?
Ik zal de schakelstangen eens na kijken; maar welk hevel word er bedoelt? Op de bak zelf?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
dat rubbere vierkant waar pook speling ook vaak de oorzaak van is?Browny wrote:nee, niet die op de bak, maar die bij het andere uiteinde van de schakelstangen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).