Prijsindicatie reviseren motorblok
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Prijsindicatie reviseren motorblok
Hallo,
Weet iemand waar ik terecht kan voor zuigerveren, hoofdlagers, drijfstandlagers etc?
Wil graag me blok reviseren, maar kan op internet niets vinden. Op hbase staan alleen de pakkingen van het onderblok.
Groeten
Weet iemand waar ik terecht kan voor zuigerveren, hoofdlagers, drijfstandlagers etc?
Wil graag me blok reviseren, maar kan op internet niets vinden. Op hbase staan alleen de pakkingen van het onderblok.
Groeten
GTI aka MIR
-
- AX liefhebber
Je bedoelt de ringen die erom moeten als je de cilinders vervangt, die de cilinder van de rest van het blok scheiden?jeffrey van dal wrote:( want de afdichtringentjes onder de cilinders konden ze niet meer leveren)
Die zijn iig voor elke 1.4 (de 1.3 is tenslotte in basis een 1.4 met andere kruk en zuigerstangen) hetzelfde en zijn gewoon te krijgen hoor. Er worden toch nog steeds alu blokken gemaakt met natte zuigers. Anders kan peugeot ze zeker leveren.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX liefhebber
ja die bedoelde ik, oh dat weet ik niet de magazijn man zij van niet, ja of over een paar weken want Citroën loopt te pielen met leveren.denny wrote:Je bedoelt de ringen die erom moeten als je de cilinders vervangt, die de cilinder van de rest van het blok scheiden?jeffrey van dal wrote:( want de afdichtringentjes onder de cilinders konden ze niet meer leveren)
Die zijn iig voor elke 1.4 (de 1.3 is tenslotte in basis een 1.4 met andere kruk en zuigerstangen) hetzelfde en zijn gewoon te krijgen hoor. Er worden toch nog steeds alu blokken gemaakt met natte zuigers. Anders kan peugeot ze zeker leveren.
maar nu heb ik ze ook,
En net dat extra stukje gereedschap als een klepseal-tang.Emanboy wrote:Zijn er ook leden die zelf hun blokje hebben gereviseerd? Het lijkt me niet zo heel moeilijk eigenlijk. Als je maar de tijd en ruimte hebt enzo??
En voor je eerste vraag, kijk 's hier: link (laatste koppakking switch van q01z)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
Ja, voor zover ik weet ik (maar ik ben er bijna nooit), master-arnie, en er zijn er nog wel een paar die hun blok weleens helemaal open hebben gehad.Emanboy wrote:Zijn er ook leden die zelf hun blokje hebben gereviseerd? Het lijkt me niet zo heel moeilijk eigenlijk. Als je maar de tijd en ruimte hebt enzo??