Ik heb van MDF een kistje gemaakt in de kofferbak.
Twee zijplaten, een middenplaat, een luchtdichtekist voor de SUB.
Ik had voor 125 euro de versterker + luidsprekers en SUB (excl. bedrading) gekocht op CONRAD.nl, Raveland is het merk. Zegt mij niets, maar het geluid doet het aardig voor zo'n cheap setje.
Benjamin Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.
Op 5 december hebben ze dus naar binnen gekeken. Radio weg + de rest. Behalve alles wat achterin lag. Tja, het is ook niet makkelijk om zo'n zware kist eruit te tillen zonder lawaai te maken. Zonde van de radio, maar gelukkig hoef ik geen nieuwe kist te maken.
Benjamin Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.
olafsonnn wrote:
alleen k*t dat je geen kratten bier (oid) meer achterin kunt zetten, maarja er bestaat ook nog een achterbank
ik heb twee Rockford-subwoofers in een grote mdf kist gebouwd die mijn neef eerst in zn alfa had liggen. hij past bij toeval precies, maar dan ook echt maar NET in de kofferbak van mijn AX ik zal eens foto's maken.
Kofferruimte? heb ik idd dus ook niet meer, ik heb twee versterkers op de kist geschroefd en daar overheen het standaard hoedenplankje gewoon nog liggen...
op de achterbank liggen ook nog twee speakers en een kratje bier daar wordt al vrij krap... maar ik heb in ieder geval de ramen geblindeerd omdat de boel nogal zichtbaar was