Hallo,
Volgens mij is mijn startmotor kapot. Want de auto start niet meer...
Maar ik kan hem niet vinden Ik heb de luchtfilter bak eraf gehaald, ik dacht de startmotor daaronder te vinden. Maar zie niets herkenbaars. Het is dus een gti met multi-point.
Kan iemand mij helpen?
Groet
Kan de startmotor niet vinden (gti)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Re: Kan de startmotor niet vinden (gti)
heb je hem wel danEmanboy wrote: De auto start niet meer...
Maar ik kan de startmotor niet vinden
Maar inderdaad, onder je injectie zit ie. Het is een langwerpig geval, ong 20 cm lang en 10 cm dik..
Zit vast met 3 bouten... *zoekt foto*
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ziet er zo uit dus. En het langwerpige ding steekt naar links, het driehoekige ding zit dus tegen je blok.
Direct onder je injectiehuis geval (hoe je dat ook noemt bij een multipoint)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
Als je voor je auto staat, heb je rechts de bak.
Je ziet op de bak een witte sensor zitten met een soort ontluchtertje ( zwart dopje ) ernaast als je dan +/- 25cm naar links gaat heb je hem zitten met 3 bouten.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen
Je ziet op de bak een witte sensor zitten met een soort ontluchtertje ( zwart dopje ) ernaast als je dan +/- 25cm naar links gaat heb je hem zitten met 3 bouten.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber