Ik die TRS poging doen tot maken, die heeft ergens een storing onbekend waardoor die afentoe niets meer doet. Ja allerlei dingen willekeurig.
Startmotor draait wel maar meer gebeurd er ook niet. Verlichting gaat niet aan (er gaat dan wel handremlampje branden... *-)) elec ramen doen het niet, ruitenwissers doen het niet, ik ruik geen benzine, ontsteking niet nagekeken (nog)
Dus ik vandaag die kabelboom eruit halen zodat ik kan kijken of er rotte plekken in zitten.. Nu ja, het zijn dus 3 kabelbomen. Eentje voor de verlichting, eentje voor ECU, injectie en de sensoren, en eentje voor de ontsteking, startmotor, dynamo.
Die eerste 2 krijg je er zonder problemen uit, alleen daar zitten geen problemen in... athans... ik kan er niets bijzonders aan ontdekken.
Zoiezo, als het probleem in de verlichting had gezeten had alleen de verlichting moeilijk gedaan, dan dat is nu niet zo zeer het probleem, het zit echt ergens meer in het ' begin'
Die laatste, waar ik vermoed dat het probleem in zit, het deel waar de + van de accu volgens mij ook op de rest word aangesloten; kan er dus niet uit... Dat zit echt op onmmogelijke plaatsen, met stekkers en schroeven waarvan ik de helft niet los krijg en/of echt niet bij kan.
Bij een grote bruine stekker (8 aansluitingen) die aangesloten is op de binnenkabelboom waren wel alle 8 draadjes gaar. Een dikke geel ( + meestal..) lag een groot stuk koper bloot en was ook half gebroken, de andere hadden ook allemaal stukke koper bloot...
Dus ik denk, dat zal het wel zijn... Alle draadjes schoongemaakt en het koper weer ingepakt.....
Kabelbomen weer terug... 5x gecontroleerd of ik alle stekkers aan had gesloten, en proberen.... Zelfde probleem

Nog een keer alle stekkers nagekeken, toen was ik idd een massa punt op mijn blok vergeten (links boven, bij de injectie, boutje was gevallen...)
Die erin gedraaid... weer proberen....
FUCKING HELEMAAL NIETS!
nu doet ie dus helemaaaaaaaaaal niets meer, alleen mn handrem lampje brand als ik hem probeer te starten.... GRRRRRRR k*t DING!
nou laat ook maar dan hoor. Ik ga niet het mooie weer verspillen aan frustraties die ik niet kan verhelpen. Ga wel ff lekker met mijn paard in het bos crossen, frustraties mooi allemaal weg.