Goede idee-en voor een kleine snelle diesel?
Moderators: Rock's, webmasters
Heb je eigenlijk al een keuze gemaakt?
Ik weet nog wel wat anders
Mini Cooper S (chip-tuned en bi-color, special painted roof) of een Audi A4 Avant of Opel GT maar die liggen wel wat boven je prijs.
En een stuk goedkoper maar je moet er van houden of helemaal niet: Suzuki Swift, Mazda 3 Sport 1.6CITD Executive
Succes in ieder geval, met deze moeilijke keuze.
Ik weet nog wel wat anders
Mini Cooper S (chip-tuned en bi-color, special painted roof) of een Audi A4 Avant of Opel GT maar die liggen wel wat boven je prijs.
En een stuk goedkoper maar je moet er van houden of helemaal niet: Suzuki Swift, Mazda 3 Sport 1.6CITD Executive
Succes in ieder geval, met deze moeilijke keuze.
keuze is nog niet gemaakt, het is ook nog niet 100% definitief dat ik een lease-auto krijg. Er zijn wellicht ook mogelijkheden de ax aan het bedrijf te verkopen (voor de dagwaarde) en deze dan te leasen, dan betaal je alleen bijtelling over de dagwaarde en dat is bijna niets. Ook betaald het bedrijf dan de benzine (tankpas) en het onderhoud.
En als ik wil kan ik altijd de ax terugkopen voor de dagwaarde.
Eind januari weet ik als het goed is meer.
Misschien gaat alles niet door en ga ik voor een leuke 106 kijken, op ong. 20 minuutjes rijden van hier.
En als ik wil kan ik altijd de ax terugkopen voor de dagwaarde.
Eind januari weet ik als het goed is meer.
Misschien gaat alles niet door en ga ik voor een leuke 106 kijken, op ong. 20 minuutjes rijden van hier.
-
- AX liefhebber