nachtelijk avontuur AX ;-)

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

nachtelijk avontuur AX ;-)

Post by grietje »

Word er vanacht ergens midden in de nacht aangebeld...
Vader doet de deur open en de rest blijft in roes liggen ;-)
Horen wij ineens dat ie gehaast zn schoenen aan trekt en in de sleutella al graaiend aan het zoeken is; wij nieuwsgierig, dus gaan kijken...

Blijkt onze rode ax midden en dwars over de weg te staan!

Politie erbij, aangezien er in de buurt nog wel eens autos gemollestreerd worden; maja, axje heeft geen schade, hij stond alleen ergens waar ie niet hoorde ;-)

Maja, dat ie daar heen gerolt is lijkt me zeer sterk (heuveltje op..) en mijn pa die hem het laatst gebruikt heeft was er zeker van dat hij hem in zn versnelling had geparkeerd (handrem gebruiken wij allemaal bijna nooit)...

Blijft vaag!! Misschien moet we hem omdopen tot Herbie :roll:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

tja.. met een paar sterke jongens til je een ax redelijk op..

heb in de sportschool wel eens een verhaal gehoord over een paar lui die na het stappen panda's gingen verplaatsen :lol: :oops:

geluk dat je geen schade hebt..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Kunnen die opgeschoten kleuters nou niet gewoon met hun poten van andersmans eigendom afblijven?! :evil:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

nah, hier wordt je er ook niet goed van...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

AXje is erg licht idd.. zat er ooit met een paar man in en was een sportschooltje maatje aan het dollen die naast m'n raam stond.. hij tilde 'm zo met 2 wielen (de hele zijkant) van de grond :shock:

dan houd je je mond wel :lol:

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Zo liep ik een keer ergens rond en komt er een Porsche uit het parkeervak gereden. Zonder bestuurder :shock: Sta je ook stom te kijken...
Kijk uit, een Cactussssss

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Bij de buren hebben ze nu al een paar keer zon diahatsu cuore op zn kant getild :P Dikke schade elke keer ntrlk, maar als ze de ax echt wat aan wouden doen hadden ze dat wel gedaan denk ik...

Maaaar goed, tis paps eigenschuld ook! Ik had gezegt dat er achteraan GEEN ax moet staan, want als ze een auto pakken is het de achterste die uitsteekt over de stoep nmlk. Mijn blauwe stond vorig weekend vooraan omdat ie zonder wielen stond, en de rode had achter t huis gemoeten, lease auto achteraan op de oprit.

Als ze die bekrassen boeiend, en optillen met die lukt ze toch niet :P

Maar goed, laten we afkloppen, geen schade volgende keer weer lekker achter t huis met die karretjes.

pcrodent, dan sta je wel ff te kijken ja hahaha!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

dubbele post :P
=

Post Reply