Hoe kan zoiets gebeuren?
Dan moeten toch je wielbouten los hebben gezeten?
http://www.markve.dds.nl/saxo.wmv
Afbreken wielboutjes???
Moderators: Rock's, webmasters
Afbreken wielboutjes???
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

-
- Archivaris
KLIK - Cees had deze ook al bij Multimedia gepost
maar het blijft bizar dat alles zomaar afbreeft, of het is in scene gezet?
Groetjes,
Michel
maar het blijft bizar dat alles zomaar afbreeft, of het is in scene gezet?

Groetjes,
Michel
zal ik maar gelijk vertellen dat een super 1600 een verbrede as heeft en geen spoorverbreders. In de ralysport op hoog niveau wordt overal op gewicht bespaart. wielbouten. wielmoeren. ophanging. Ik denk dat deze as vond dat hij genoeg te verduren heeft gehad en dat de lager tap afbrak (die wordt nl verlengt om de extra breedte te verkrijgen).master-arnie wrote:Als je goed kijkt zie je een Spoorverbreder vliegen... Spoorverbreders in combinatie met te korte bouten kan best wel eens zo'n effect hebben.. Spoorverbreders zijn toch ook APK afkeur?
Deze is voor een S1600 nl 2x zo lang als bij een standaard as.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX super weirdo
Als je hem op tijd op pauze zet zie je toch echt iets ronds, wat verdacht veel op een spoorvebreder lijkt vliegen...denny wrote:zal ik maar gelijk vertellen dat een super 1600 een verbrede as heeft en geen spoorverbreders. In de ralysport op hoog niveau wordt overal op gewicht bespaart. wielbouten. wielmoeren. ophanging. Ik denk dat deze as vond dat hij genoeg te verduren heeft gehad en dat de lager tap afbrak (die wordt nl verlengt om de extra breedte te verkrijgen).master-arnie wrote:Als je goed kijkt zie je een Spoorverbreder vliegen... Spoorverbreders in combinatie met te korte bouten kan best wel eens zo'n effect hebben.. Spoorverbreders zijn toch ook APK afkeur?
Deze is voor een S1600 nl 2x zo lang als bij een standaard as.
Freude am Fahren.