Jan-Steven aka Tank_driver (GT '88 carb) update pag 25
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 499
- Joined: SatSep03, 2005 4:14:17 PM
- Location: 040-079-073
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
TwoTone wrote:Ik ben benieuwd! Zeker naar de achterbumper
ja ben ook benieuwd hoe het staat! maar zit er 13 aug nog niet op hoor? moet eerst nog ee nachterklep type2 vlak maken en dan nog de bumper bij werken en bijde spuiten
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
tank_driver wrote:ja dat klopt maar sommige mensen gaan dan longboards schilderen en teen slippers kopen
nee want ik heb die slippers nog niet, grrrr.
en longboards verven is ook geen vaste hobby voor in de zomer hoor.
moest ik nog foto's van je wijzerplaten en je grill enzo maken?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
- Posts: 499
- Joined: SatSep03, 2005 4:14:17 PM
- Location: 040-079-073
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
oke ben weer bezig geweest de grijze GT krijgt een nieuwe koppakking en d-riem en waterpomp/spnrol dus dat komt wel weer goed. nu had ik dus de rooie nodig om naar huis toe te gaan en had die dus ook weer voor de weg klaar gemaakt(zat geen uitlaat onder ). Nu ben ik redelijk gewend aan het rappe grijze monstertje maar de rooie is toch nog stuk agresiever ik schrok er zelfs van ik reed opeens 170
Ik heb er over na gedacht en heb het er met mensen over gehad die mij ook willen helpen met sleutelen(colegas) de rooie GT carb wordt een sprint bakje, en moeten dus de volgende dingen gebeuren zo low buget mogenlijk. ook zo iets als een rolbeugel er in maken ik kies dus niet voor een kooi dat heeft meer metaal en weegt dus zwaarder en dat willen we niet tijdens een sprint .
list to do
-auto inwendig strippen (done)
-K&N op de rooie
-devil spaggetty op de rooie zetten met rechte pijp naar achter
-13"er voor onder ipv de 14"
-rolbeugel er in lassen home made
-de 1.4 een beurtje geven
-auto spuiten! en de kleur blijft geheim en je hoeft echt niet te raden
Ik heb er over na gedacht en heb het er met mensen over gehad die mij ook willen helpen met sleutelen(colegas) de rooie GT carb wordt een sprint bakje, en moeten dus de volgende dingen gebeuren zo low buget mogenlijk. ook zo iets als een rolbeugel er in maken ik kies dus niet voor een kooi dat heeft meer metaal en weegt dus zwaarder en dat willen we niet tijdens een sprint .
list to do
-auto inwendig strippen (done)
-K&N op de rooie
-devil spaggetty op de rooie zetten met rechte pijp naar achter
-13"er voor onder ipv de 14"
-rolbeugel er in lassen home made
-de 1.4 een beurtje geven
-auto spuiten! en de kleur blijft geheim en je hoeft echt niet te raden
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
zo de grijze is weer klaar heb de koppakking vervangen en ook meteen de klepseals en heb ook gelijk de kleppen opnieuw ingeslepen op de klepzittingen en alles schoongemaakt de kleppen gesteld nieuwe d-riem+waterpomp gemonteert, en nu rijd ie weer fijn doort land
en morgen is de koop acte overdracht van me nieuwe koop woning in eindhoven (jaja ik wordt groot)
en morgen is de koop acte overdracht van me nieuwe koop woning in eindhoven (jaja ik wordt groot)
Last edited by tank_driver on TueAug29, 2006 11:16:51 PM, edited 1 time in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
- AX Master
- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Heel erg goed bezig J.S. keep up the good work
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
tank_driver wrote:wat zou ik het beste kunnen nemen een 1.6 8v of een 1.6 16v? het is toch zo dat een 8 klepper meer koppel heeft onderin en een 16v meer boven in???
1.6 8v is makkelijker in te bouwen. 16v vereist veel meer aanpassingen... Maar goed, als je de tijd en het geld hebt...
Freude am Fahren.