wel ff naar de bakcode onder je 1100 kijken. Als er een of andere oetlul een JB-bak onder heeft gegooid (van een GTI) draai je je differentieel kapot..
er kan nooit een bak van een gti achter een gewone aluminium tu zitten, dat past namelijk niet. en mijn GTI doet het prima met gewone assen hoor er zit helemaal geen verschil in.
sjoemie 40 wrote:er kan nooit een bak van een gti achter een gewone aluminium tu zitten, dat past namelijk niet. en mijn GTI doet het prima met gewone assen hoor er zit helemaal geen verschil in.
ja zit wel verschil in.
hier een foto, rechter is gewoon, limker GTI
aansluiting op de naaf is anders. mogelijke problemen zijn kapotte wiellagers en doordat een gewone as niet ver genoeg de GTIb naaf inschuift zou het kunnen zijn dat het andere eind teveel tegen het dif aandrukt waardoor deze kapot gaat. Niet omdat er een ander dif inzit dus!! anders zou hij er uberhaupt niet inpassen
groeten
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
laten we het zo zeggen. PSA gaat nogal eens rommelig om met zulke zaken. altijd controleren dus. er zijn ook 4-gaats naven die wel de gewone assen kunnen hebben.
daarnaast zijn veel auto's van de ax leeftij al voorzien van meer sloopdelen zodat nooit met zekerheid te zeggen is wat er onder zit zonder te kijken.
groeten
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Drake wrote:ja en welke gebruikt word is afhankelijk van welke onderstel (naven) er gebruikt worden. dit is vrij makkelijk te zien aan de positie van de remklauw.
Dan mag jij - als je het niet erg vindt - binnenkort ff onder mijn autootje kijken of ik wel de juiste asjes gebruik