Sander wrote:Dat onderstel is echt wel wat aan gedaan hoor jeffry. Dat dat achterwiel omhoog komt betekent dat ie een flinke stabi achter heeft. Jammer genoeg zijn er niet echt makkelijk nog stuggere veren voor een AX te vinden. Dat wil je ook eigenlijk niet want dan stuiter je alle kanten op met de achterkant. Maar de carroserie kan zeker wat werk gebruiken. Zowiezo doorlassen en een rolkooi zou zeker nuttig zijn om de boel te verstevigen
ja achter wel maar voor niej, stugger kan makkelijk, pak maar verstelbare gele koni`s met dikke veren, je krijgt m stugger.
en tuurlijk niej te stug maken maar dat kun je in stellen.
Gideon wrote:hmmm tis net wat je normaal noemt:P ik rij soms 180 km en dan gaat er weer 40 liter in
Dat noem ik dus niet normaal, dat betekent dus dat je vrijwel altijd plankgas rijd, en op die manier hou je je motor niet heel Het zou toch jammer zijn als ie de geest geeft.
Gideon wrote:hmmm tis net wat je normaal noemt:P ik rij soms 180 km en dan gaat er weer 40 liter in
Dat noem ik dus niet normaal, dat betekent dus dat je vrijwel altijd plankgas rijd, en op die manier hou je je motor niet heel Het zou toch jammer zijn als ie de geest geeft.
soms zei ik meestal 275-300 km (meestal alleen stadsverkeer). snelweg kilometer (120-130kmpu) ongeveer 1 op 8
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
jeffrey van dal wrote:ik vind t maar een k*t op hoge poten, kijk hoever die dat wiel licht doe wat aan je onderstel. maak m wat stugger dan.. als je toch zat erin stopt.
Wiel komt juist los omd?t ie zo'n stugge achterkant heeft.
Ik heb zelf zat foto's waarop precies hetzelfde is te zien bij mijn zwarte racertje. Mijn witte heeft in mindere mate hetzelfde.
Het 'probleem' zit hem in de combinatie van bodyroll en weighttransfer. Simpel gezegd tilt ie zijn kont zo ver op omdat de neus nog zo ver kan duiken. Hij heeft aan de voorkant nog een relatief lange veerweg.
Denk dat zelfs de AXjes van Racing Care dit nog hebben, al zal het wellicht minder wezen.
jeffrey van dal wrote:ik vind t maar een k*t op hoge poten, kijk hoever die dat wiel licht doe wat aan je onderstel. maak m wat stugger dan.. als je toch zat erin stopt.
Wiel komt juist los omd?t ie zo'n stugge achterkant heeft. Ik heb zelf zat foto's waarop precies hetzelfde is te zien bij mijn zwarte racertje. Mijn witte heeft in mindere mate hetzelfde. Het 'probleem' zit hem in de combinatie van bodyroll en weighttransfer. Simpel gezegd tilt ie zijn kont zo ver op omdat de neus nog zo ver kan duiken. Hij heeft aan de voorkant nog een relatief lange veerweg.
Denk dat zelfs de AXjes van Racing Care dit nog hebben, al zal het wellicht minder wezen.
Antoine
ja dat klopt wel, maar in zeg t onderstel datis ook voor als die voor duikt dan komt 8ter t wiel los.
maar alsje m lager legt heb je er al minder last van, maar als die licht is t niet goed.
kijk maar op zandvoort etc goede auto`s lichten hun wielen (haast) niet