Heeft wel iets weg van wat er bij ons voor de deur staat.... een zwarte vijfdeurs 1.4D met Citroën-wieldoppen en een rode driedeurs 1.4i GT met vierspaaks lichtmetaal
jaja de blauwe heeft natuurlijk het zx 16v stuur, leer dus. Is verder ook het enige aan die auto wat aan snelheid doet denken, want ik vind em maar traag, en heb zn top op 159kmh geklokt op de gps. De GTI heb ik nog niet getopt, maar die is door de vorige eigenaar een beetje lui gereden denk ik (hij zat bij 50 in zn 5 ) die zal ik dus nog even moeten "opvoeden"
ja klopt, maar 2 auto's is voor een student toch niet nodig en beetje aan de prijs, dus dr gaat er een van de 2 uit, welke is nog niet helemaal duidelijk (ahoewel het pijn gaat doen om evt een GTI de deur uit te doen )
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heb je een hele mooie AX aan.
Persoonlijk vind ik dit een erg mooie kleur grijs voor de AX, sluit erg goed aan op de zwarte spiegels en rubbers enzo.
En dan ook nog in de 1.4 TGS uitvoering....
Qua woonruimte ben je er trouwens ook op vooruit gegaan als ik de laatste foto's zie
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ja behalve dat dit het huis van mn tante is in engeland maar iig tnx voor je commentaar. Ik vind persoonlijk deze versie echt heel anders rijden dan de 1.1i TGE die ik eerst had. De auto voelt echt een stuk volwassener komt voornamelijk doordat ie een stuk stiller is (schutbord isolatie) en minder toeren maakt (3300 rpm=120kmh). Verder zijn de cv en elec ramen ook leuk, maar dat is meer bijzaak...