Danny aka Muis_84 (Citroën Xsara Coupe 1.6 16v VTR '02)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Danny aka Muis_84 (Citroën Xsara Coupe 1.6 16v VTR '02)

Post by muis_84 »

Heyz mensen,

Misschien kennen sommige me al van mijn topic in Algemeen of uit de chatbox, maar goed ik ben dus Muis_84 in het gewone leven beter bekend als Danny, 21 jaar woonachtig bij mijn ouders in Leiden en studeer bedrijfseconomie in Den Haag.

Ik zal even mijn verhaal vertellen. Nadat ik op het FOK! Forum(waarschijnlijk wel bekend bij sommige van jullie) een rode AX 1.1 uit '91 te koop had zien staan voor 550 euro begon ik eens na te denken of het toch niet heel leuk was om een autootje te hebben. Ik ben wel student en heb nooit geld ;) dus moest het wel een heel goedkoop autootje te zien waar je natuurlijk in gezien wil worden. Ik ging kijken hoeveel die AX me ging kosten en ik vond het verschrikkelijk meevallen. Alleen vond ik die rode auto nix. Dus dan maar verder zoeken naar een leuke AX.

Via citroen.pagina.nl kwam ik op de AX club met het forum en ik denk eventjes een topic openen of het verstandig is om een AX te kopen, want jullie zijn ervaringsdeskundigen dus aan wie kan je het beter vragen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat je voor 500 euro over het algemeen geen betrouwbare AX kan kopen. Dus helaas wachten en sparen.