Goof (ax GT 1.4i ) ( minder leuke update... TE KOOP! :( )

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Goof
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: MonOct17, 2005 11:37:24 PM
Location: Maarssen
Contact:

Goof (ax GT 1.4i ) ( minder leuke update... TE KOOP! :( )

Post by Goof »

Hallo iedereen

Mijn naam is geoffrey, maar iedereen noemt me goof

Ik ben 18 jaar en woon in maarssen
Ik ben hier gekomen Via Rocks, door de 323fclub.
Ik was al een tijdje fan van 323fjes en heb er ook zelf een in bezit gehad, alleen omdat ik ben gezakt voor mijn rijbewijs heb ik deze moeten verkopen. (wel met dikke winst uiteraard)

In rocks zijn voorstel post op het 323fclub forum stond een stukje over zijn oude AX. Deze autotjes vond ik toch wel heel erg leuk, en ik heb hem een pm gestuurd of hij wat meer info had.

Hij wees mij op zijn beurt op deze site en heb gister de hele dag zitten lezen , en ben overtuigd, Mijn 1ste (eigenlijk 2e, maar eerste auto waar ik echt in ga rijden ) word een AX :)

ik vind het gewoon hele leuke, en niet te vergeten, goedkope autotjes.

Ik heb ook op full speed al aardig staan kwijlen, en nu is de knoop dus door :)

Ik hoop trouwens een leuke tijd hier te hebben, en nog aardig wat te leren.

Tot zover mijn voorstel post :)

wees zo vrij om te reageren ... tips zijn trouwens altijd welkom, al heb ik de AX kopen Faq al in mijn favorieten staan :) (deze hele site trouwens )

( trouwens gister op straat gebeuren op lageweide ( utrecht ) een grijze ax zien staan, alleen het lef niet gehad om de eigenaar aan te spreken of hij lid was... mischien leest diegene het nu ;) )

post word weer te lang, ik wacht jullie reacties af :)

Groet

Goof

/kleine edit Joost straat gebeuren
Last edited by Goof on MonJan30, 2006 9:05:06 PM, edited 3 times in total.
Ohhh, On I Burn. Fuel is pumping engines. Burning hard, loose & clean. Turning my direction. Quench my thirst with Gasoline

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

hey man, woon je in 'Broek of in Dorp? iig welkom, gezellig!

als je eens ergens gaat kijken, laat maar weten, misschien rijd ik ff mee ;)

Goof
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: MonOct17, 2005 11:37:24 PM
Location: Maarssen
Contact:

Post by Goof »

Broek, boomstede, ik zag aan de fotos in t topic van je meisje dat je ook in maarssen woont, in een van de kampen denk ik... leuk man :)
Ohhh, On I Burn. Fuel is pumping engines. Burning hard, loose & clean. Turning my direction. Quench my thirst with Gasoline

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Welkom hier :)
Mooi verhaal, zoals je dan waarschijnlijk wel gelezen zal hebben is er zondag de 30e een meeting bij AC Nieuwegein! Kom lekker kijken zou ik zeggen, ik ga daarna bij mijn zus in Maarssen eten, dus een lift naar huis heb je al :D
Inmiddels al wel je rijbewijs?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

idd kom de 30ste gezellig langs, kan je meteen zien wat voor soort ax'en er allemaal zijn, en wat ideen opdoen :wink:

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

Hey, welkom hier. Leuk dat je hebt besloten om een AX te kopen nadat je je rijbewijs hebt gehaald :D
Ben zelf ook lang fan geweest (en eigenlijk nog altijd een beetje :oops:) van 323F-jes, maar omdat ik helaas niet zo'n breede beurs had vorig jaar, heb ik besloten om een AX te kopen. Heb tot op heden eigenlijk nog geen spijt van die beslissing :) Zelfs na het total loss rijden van de eerste AX, heb ik gewoon weer een andere gekocht ;)
Hopelijk haal je je rijbewijs binnenkort wel en kan je daarna een hele mooie AX op de kop tikken. Mocht je wat centjes hebben, er staat hier nog wel een GTI te koop he... Klik

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

heey, welkom hier. En veel plezier met je toekomstige AX ! :D

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Welkom hier! Succes met het zoeken naar een geschikte AX!
Image

Goof
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: MonOct17, 2005 11:37:24 PM
Location: Maarssen
Contact:

Post by Goof »

Bedankt voor de leuke reacties, en zeker bedankt voor het aanbod, zij het niet dat dan mijn neefje jarig is... :( , leuke dingen komen altijd tegelijk.

helaas pindaboter,

Maar bedankt voor de reacties.

Overigens heb ik mijn rijbewijs nog niet, ik mag 22 november weer... :)
Ohhh, On I Burn. Fuel is pumping engines. Burning hard, loose & clean. Turning my direction. Quench my thirst with Gasoline

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Hey Goof,....welkom hier...... en dit bedoelde ik dus met gezellige en vriendelijke sfeer hier....... :fluffle

Enjoy,....en suc6 met je examen en aanschaf...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Goof
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: MonOct17, 2005 11:37:24 PM
Location: Maarssen
Contact:

Post by Goof »

Thnx ... gaat zeker lukke :)

Ik word steeds wat wijzer hier, vind het echt heel gaaf :)

Collega wil al helpen met mijn ice...

Alles gaat goedkomen :D

Kan niet wachten tot 22 november

En het is wat rocks al zij, de sfeer hier is geweldig, gewoon 3 keer beter als de 323fclub

trouwens ff een fototje van mijn ikke :

Image

En jah mannen, helaas, ik ben de middelste ;)

Greetz

Goof
Ohhh, On I Burn. Fuel is pumping engines. Burning hard, loose & clean. Turning my direction. Quench my thirst with Gasoline

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 598
Joined: ThuJan20, 2005 7:39:27 PM
Location: GORINCHEM
Contact:

Post by Cees »

Hee Goof . idd welkom hier .

Goede keus hoor een AX . Ik zag dat mekkio al een linkje heeft geplaatst
Waarin de GT of de GTI te koop staan .

Zoals je daar kan lezen moet helaas een van de twee weg :cry:
Mij maakt niet uit welke , gaat de GT weg neem ik de GTI over en mocht die weg gaan blijf ik lekker in m,n GT rijden , daar zit best al heel wat werk in en weet ik precies hoe die is . ( goed dus :lol: )

Maar 22 november is nog aardig stukje weg dus wie weet tegen die tijd als ze er dan nog zijn , kom gerust maar eens een keertje deze kant op om ze te bekijken en te proberen :lol:

In iedergeval veel succes gewenst met het afrijden .

Gr Cees ( OpaGT )
ER IS WEER EEN Image. C 1

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Hee hee Goof...

welkom hier! Een leuke tijd hoop je te hebben hier? Nou dat zit wel snor! Gaat helemaal goed komen... Over een jaar loop jij hier rond en weet je meer dan genoeg.. je leert hier verd*md snel :)

enne.. doe mij es dat nummer van die rechter-chickah? :roll: Nah.. just-kiddin...

Have fun hier!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hoihoi Welkom hier. Ik hoop dat je snel slaagt voor je rijbewijs en dan mag gaan genieten van een autootje. En als wij jou overtuigd hebben dan is dat helemaal TOP.

over ("straat gebeuren") en Utrecht.
Simpel gezegd is ("****** ****") not done hier.
Ik zou zo ook niet weten wie dat geweest was maar mogelijk wel ene potentieel nieuw lid. (hij heet in ieder geval dat hij power heeft blijkbaar)
Last edited by Joost on WedOct19, 2005 10:42:11 PM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Goof
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: MonOct17, 2005 11:37:24 PM
Location: Maarssen
Contact:

Post by Goof »

Ik snap eigenlijk ff niet wat joost bedoeld, ik snap dat een ("****** ****") niet mag, omdat het illegaal is om te racen, ECHTER, is het niet fout om te kijken of erbij te staan, wat die AX ook deed.

Er zijn er daar maar een aantal die racen , en dam moet je denken aan de volgende soort auto's

Calibra 4x4 turbo
Subaru WRX
Lancer Evo 6
Renault 5 GT turbo
Astra Opc Turbo.

Zou het dus met je ax niet proberen ;)

Maarre... back on topic, bedankt voor de leuke reacties, heb op speurders al een aantal leuke axsjes zien staan en heb al een paar leuke ideen :)
Ohhh, On I Burn. Fuel is pumping engines. Burning hard, loose & clean. Turning my direction. Quench my thirst with Gasoline

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Goof wrote:Ik snap eigenlijk ff niet wat joost bedoeld, ik snap dat een ("****** ****") niet mag, omdat het illegaal is om te racen, ECHTER, is het niet illegaal om te kijken of erbij te staan, wat die AX ook deed.

Er zijn er daar maar een aantal die racen , en dam moet je denken aan de volgende soort auto's

Calibra 4x4 turbo
Subaru WRX
Lancer Evo 6
Renault 5 GT turbo
Astra Opc Turbo.

Zou het dus met je AX niet proberen ;)

Maarre... back on topic, bedankt voor de leuke reacties, heb op speurders al een aantal leuke axsjes zien staan en heb al een paar leuke ideen :)


niet lullig bedoelt maar ik denk dat sommige axjes toch onderschat blijven 8) (het bespreken van ("****** ****") is iets wat een moeilijk punt blijft!) De axclub wil nl. niet geassocieerd worden met dit soort ***** :wink: .
Last edited by Joost on WedOct19, 2005 10:41:34 PM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Goof
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: MonOct17, 2005 11:37:24 PM
Location: Maarssen
Contact:

Post by Goof »

oke
zo is die duidelijk

ik snap ;)
Ohhh, On I Burn. Fuel is pumping engines. Burning hard, loose & clean. Turning my direction. Quench my thirst with Gasoline

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Joost wrote:
Goof wrote:Ik snap eigenlijk ff niet wat joost bedoeld, ik snap dat een illegale straatrace niet mag, omdat het illegaal is om te racen, ECHTER, is het niet illegaal om te kijken of erbij te staan, wat die AX ook deed.

Er zijn er daar maar een aantal die racen , en dam moet je denken aan de volgende soort auto's

Calibra 4x4 turbo
Subaru WRX
Lancer Evo 6
Renault 5 GT turbo
Astra Opc Turbo.

Zou het dus met je AX niet proberen ;)

Maarre... back on topic, bedankt voor de leuke reacties, heb op speurders al een aantal leuke axsjes zien staan en heb al een paar leuke ideen :)


niet lullig bedoelt maar ik denk dat sommige axjes toch onderschat blijven 8) (het bespreken van (****** *******) is iets wat een moeilijk punt blijft!) De axclub wil nl. niet geassocieerd worden met dit soort ***** :wink: .


haha, dat denk ik idd ook ja ;)

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

joost wrote:niet lullig bedoelt maar ik denk dat sommige axjes toch onderschat blijven


En dat is net het mooie van AX rijden!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Goof heeft het begrepen :D

Image
Image
Image

Zoals ik in het verkooptopic heb gezegd; 144.000 km, een licht lekkende koppakking... maar ook een van de strakkere GT'tjes op dit forum.

Roep allemaal ff welkom tegen het 3e lid van de Utrechtse Red GT-gang :P
Nog even en we kunnen een eigen forum beginnen :D

Morgen daglichtfoto's. Btw, master-arnie, heb jij deze GT niet toevallig vrij recent geflyerd? Is nl. in Hardinxveld gebeurd.

Post Reply