Anouschka van Corler (AX 1.4i TGS '93)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Anouschka van Corler (AX 1.4i TGS '93)

Post by Anouschka »

Hallo allemaal!

Ik kom sinds een tijdje vrij regelmatig op dit forum en vond het zo ondertussen wel eens tijd worden om me even voor te stellen.

Ik ben Anouschka, 20 jaar uit Nijkerk en sinds 11 februari 2004 in het bezit van mijn rijbewijs, en sinds 13 februari 2004 (jawel!) in het bezit van mijn Rode AX 1.4i TGS uit 1993 :)

Mijn vriend heeft deze auto voor me geregeld en volgens hem was het echt het koekje van het jaar lol. Eerst maakte het me allemaal geen zak uit, ik vond het een leuk autootje die me overal naar toe bracht, verder niets bijzonders. Mijn vriend begon er toen over om mijn AX een beetje op te leuken als ik daar de kans voor kreeg. Eerst niet veel aandacht aanbesteed, later toch maar eens op internet gaan kijken. Kon alleen niets vinden dus mijn enthousiasme zakte weer een beetje af.

Maar eigenwijs als ik ben, kan ik aan de buitenkant niks veranderen? Dan begin ik toch aan de binnenkant! Kortom, tijd om goede speakers en een subwoofer te kopen!

En nu loopt mijn pa te gillen dat ie achter de computer wil dus zal ik morgen maar verder gaan met mijn verhaaltje. Vind het ook zonde om dit hele verhaal te wissen dus maak het van de week af!

Wordt vervolgd.....

Groeten Anouschka

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

HAHAHAHA grappig begin van je wie is wie. Ennuh vergeet de foto's niet ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

GT bodykit erop :D

Oja welkom hier :lol:
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Yeah... Welkom hiero! :D

Ennuh, er is genoeg te vinden om je AX te stylen, zowel van binnen als van buiten!

Succes :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

eyy dit is inderdaad een leuk begin van je wie=wie..

nou nog een minder zeurende vader die meer respect heeft voor ons en jou hobbies..


;)

owhja.. als je niet gelooft dat je wat aan het uiterlijk kan doen.. kijk maar eens op mijn wie=wie
Image

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Jaaaaaaaaah was ik weer! Maar goed omdat ik mijn verhaaltje dus niet af kon maken denken jullie nu allemaal dat ik nog niets aan mijn AX verbouwd heb! En dat heb ik dus wel haha. Zijskirts zitten erop, spoilertje en voor een GT bumper. Verder zo'n openlucht filter onder de motorkap voor een leuk geluid :D Verder stickers op de voorruit en achterruit.

En sinds zondag heb ik ook neon onder mijn auto. Errug leuk. En wat nou het stomme is, als ik zo'n verhaaltje aan het typen ben, heb ik het gevoel dat ik de helft van mijn verbouwing vergeet :wink:

Goed, even verder met de audio dan maar. Waar eerst de bekerhouders zaten heb ik nu speakers van Clarion, op de originele plaats van de speakers 2 kleine Pioneer speakers en in de hoedenplank ook nog eens 2 Pioneer speakers. In de kofferbak staat een 1000 watt JBL subwoofer en nog een versterker.

Binnenkort gaat dit weer veranderen, speakers in de hoedenplank worden veranderd, ga er JBL speakers inbouwen. Dit omdat ik 1 van de speakers een beetje opgeblazen heb (geloof ik, het kraakt af en toe in ieder geval als een gek!) Ook komt er nog een Kenwood subwoofer bij en waarschijnlijk nog 2 versterkers, 1 voor op die subwoofer en 1 voor op de speakers. Ook wil ik nog een keer mooie automatten hebben. Tips altijd welkom!

Foto's volgen binnenkort, kan ik die naar iemand mailen ofzo, en dat ze dan op het forum komen te staan?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mail ze maar hoor anouschka.. komen ze dr wel op :)

klinkt goed, ik ben erg benieuwd..


die sub.. 1000watt, ben jij doof? :)
Image

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Haha nee ik ben nog niet doof. Maare das het maximale 1000 wat, RMS ligt een stuk lager hoor. Weet het alleen even niet precies uit mijn hoofd.

En ik was de lichtmetalen velgen nog vergeten :wink:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Anouschka wrote:Haha nee ik ben nog niet doof. Maare das het maximale 1000 wat, RMS ligt een stuk lager hoor. Weet het alleen even niet precies uit mijn hoofd.

En ik was de lichtmetalen velgen nog vergeten :wink:


mail die foto's nou maar :D:lol:
Image

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Doe ik morgen. Ga zo weg en morgen heb ik gelukkig mijn vrije dag dus dan zal ik me even uitleven. Al zou ik hem voor de foto's eigenlijk eerst weer even moeten wassen....

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Anouschka wrote:Doe ik morgen. Ga zo weg en morgen heb ik gelukkig mijn vrije dag dus dan zal ik me even uitleven. Al zou ik hem voor de foto's eigenlijk eerst weer even moeten wassen....


wassen, polishen, weer wassen, in de was zetten.. skirts bijpoetsen.. velgen stralen.. bandenzwart.. glassexxen..

:) je hebt nog wat te doen morgen, maar ik zie ze wel verschijnen dan
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Klinkt veelbelovend can't wait 4 the pictures :P

Oh ja, welkom hier
Freude am Fahren.

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Nu we het daar toch over hebben. Ik heb er een zwarte spoiler opzitten maar hij is een beetje dof. Hoe kan ik hem wat mooier, zeg maar glanzender en zwarter maken? Hij is niet gespoten ofzo, is van hetzelfde materiaal als de bumper zeg maar. Iemand tips?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Anouschka wrote:Nu we het daar toch over hebben. Ik heb er een zwarte spoiler opzitten maar hij is een beetje dof. Hoe kan ik hem wat mooier, zeg maar glanzender en zwarter maken? Hij is niet gespoten ofzo, is van hetzelfde materiaal als de bumper zeg maar. Iemand tips?


tsja ik heb dit wellus gedaan met schoensmeer (voor de spiegels) maar dat ging er vanaf.. ik zou m toch gewoon spuiten, lijkt me verreweg het makkelijkst.. er zijn wel verschillende producten in omloop die ook echt werken (ben ff naam kwijt, komt zo wel iemand mee) maar spuiten kan je m het mooist krijgen denk ik..
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

q01z wrote:
Anouschka wrote:Nu we het daar toch over hebben. Ik heb er een zwarte spoiler opzitten maar hij is een beetje dof. Hoe kan ik hem wat mooier, zeg maar glanzender en zwarter maken? Hij is niet gespoten ofzo, is van hetzelfde materiaal als de bumper zeg maar. Iemand tips?


tsja ik heb dit wellus gedaan met schoensmeer (voor de spiegels) maar dat ging er vanaf.. ik zou m toch gewoon spuiten, lijkt me verreweg het makkelijkst.. er zijn wel verschillende producten in omloop die ook echt werken (ben ff naam kwijt, komt zo wel iemand mee) maar spuiten kan je m het mooist krijgen denk ik..




polytrol en de bendolite uit limburg
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

En waar koop ik dat Polytrol dan? Naar Limburg rijden vind ik een beetje teveel van het goede..... :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Anouschka wrote:En waar koop ik dat Polytrol dan? Naar Limburg rijden vind ik een beetje teveel van het goede..... :wink:


Joost eens lief aankijken :)

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Zijn er ook nog andere oplossingen? Mag ook tijdelijk zijn, kan later altijd nog iets blijvends regelen. Dus heb tips nodig om een zwarte spoiler minder dof te maken, en tips om een rode achterbumper RODER te maken! :)

En dan ga ik nou een poging doen om mijn auto te poetsen, net stond ik met al mijn spullen klaar, begon het te regenen :x

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Anouschka wrote:Zijn er ook nog andere oplossingen? Mag ook tijdelijk zijn, kan later altijd nog iets blijvends regelen. Dus heb tips nodig om een zwarte spoiler minder dof te maken, en tips om een rode achterbumper RODER te maken! :)

En dan ga ik nou een poging doen om mijn auto te poetsen, net stond ik met al mijn spullen klaar, begon het te regenen :x


Ik ken het... Ik heb een rode AX met alle rode kunstofset erop.. Bij mij is de voorbumper het ergste.. En ik gebruik dan ook de bendolite..

Schoenpoets moest ook helpen, maar ik heb nog geen bijpassende kleur kunnen vinden.. Wijnrood is niet mooi in ieder geval

Gerard Maas
Technische Man
Posts: 200
Joined: ThuAug14, 2003 9:28:21 AM
Location: Spijkenisse

Post by Gerard Maas »

Heel hartelijk welkom Anoeschka.Ik kwam dit per ongeluk tegen omdat ik
meestal met technische zaken bezig ben.Als je die geluidsapperatuur en
die bumpers zelf gedaan heb,Petje af voor je.
Mocht je technisch iets te vragen hebben kan ik je altijd helpen,ook voor
de APK keuring heb ik tekst waar een leek een heel eind zijn eigen auto
keurklaar kan maken.
Vriendelijke groeten
Gerard Maas.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen

Post Reply