heyyy allemaal ben Dennis kom uit omgeving amersfoort.
master lee is een vriend van me en heeft me ff uitgenodigt op het forum dus ik denk stel me ff voor........heb dan wel geen ax op het moment maarja me eerste auto was een bx (maakt dat een hoop goed??)
rij op moment een honda crx vtec en ben member van stReet Legal Honda
sinds vandaag zit me striping erop en sinds vorige week mn nieuwe bumper......
Rijn, van mij mag je best hier op het forum posten, ik vraag me alleen af wat iemand met een hele mooie CRX bij de ax-club doet. Maar erg vinden doe ik het helemaal niet.
Dat bedoel ik hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
ik zit bij marco in de klas dus vandaar.......
die velgen worden inderdaad vervangen...... maar helaas is op het moment me geld boompje overleden dus die 17 inch moeten helaas ff op zich wachten.....
zo vandaag heb ik ff een photoshoot gehouden... hier wat pics heb er zelf 100 andere...... maar geen webspace....
Tha Bert wrote:Wou je zeggen dat jij je AX met vrouw op foto wilde zetten?
Lol bert...
Kun je niet met photoshop ofzo ff een dametje bij je auto plaatsen anders Jeff? Eigenlijk wel vreemd voor iemand met zulke interesses dat ie een vrouw moet huren...
Tha Bert wrote:Wou je zeggen dat jij je AX met vrouw op foto wilde zetten?
Lol bert...
Kun je niet met photoshop ofzo ff een dametje bij je auto plaatsen anders Jeff? Eigenlijk wel vreemd voor iemand met zulke interesses dat ie een vrouw moet huren...
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.