Plensnart AX first impresion 1.1 i E2 '95

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Plensnart
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 53
Joined: ThuMay01, 2014 1:20:43 AM
Location: Rijssen

Plensnart AX first impresion 1.1 i E2 '95

Post by Plensnart »

Hallo forum mensen,

Wie ben ik?
Mijn naam is Lennart. Ik studeer HBO Bouwkunde in Enschede. Ik heb als bijbaantje werk bij een natuursteenbedrijf en rijd dus regelmatig naar Apeldoorn. Ik woon in Rijssen (je weet wel die stad met heel veel kerken). Ik ben 18 jaar en heb mijn rijbewijs 24 maart behaald. Dus de Ax is mijn eerste auto.

Wat is mijn auto,
Mijn auto is een Citroën AX First Impression 1.1i E2. Het eerste wat ik er over wil zeggen: Wat een geweldig ding! Ik had de auto gevonden op marktplaats en was een van de eerste die reageerde. Ze waren bezig om de auto door de apk te drukken en daarbij is een van de stofhoezen vervangen en de 2 achterremleidingen (preventief i.v.m. haarscheurtjes). Nadat deze door de apk was gekomen heb ik een afspraak gemaakt en kon ik een proefritje maken in Apeldoorn. Ik heb deze auto in Apeldoorn gekocht op 28 April. Ik had al wat research gedaan en was al tegengekomen dat de aandrijfassen en de roestplekken precies achter de voorlamp zwakke punten waren. Dus toen ik het proefritje heb gemaakt maakte ik dus ook direct kennis met dat fenomeen. Nouja hij reed goed en zag er goed uit en de prijs man de waarde van de auto hangt dus echt af van de kiloprijs en hoe vol de tank is :P.

Bougie kabel(s)