Svaan|| Ax 1.1i Volcane --> Verkocht!

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Svaan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 323
Joined: SatJan28, 2012 12:24:04 AM

Svaan|| Ax 1.1i Volcane --> Verkocht!

Post by Svaan »

Goedemiddag,

Ik ben Sven, student, zeer geinterresseerd in auto's en heb een half jaar geleden mn eerste eigen auto gekocht; een Ax Volcane. Ik lees hier al een tijdje mee en vond het nu wel eens tijd worden om mezelf voor te stellen... :D

De Ax.
Een Furio Rouge (EJX) Ax Volcane met de 1.1i motor van einde 1994. Auto had bij aankoop begin dit jaar iets meer dan een ton gelopen en ik heb hem vorige week alweer over de 110.000 km heen gezet.
Nog geen problemen mee gehad en dat wilde ik graag zo houden! :lol:


Ik heb ook nog een modlijstje! :P

Done so far:
- weer op kleur krijgen, oftewel poetsen! (kleien, polijsten, waxen etc...)Done, work allways in progress... :lol:
- radio met cd/mp3 Done!
- gelijke laadvloer Done!
- achterspoiler Done!
- velgen strak maken Done!
- setje winterbanden met velgen Done!
- mistlampen voor Done!
- goede speakers Done!

Wensenlijstje
- nieuwe kentekenplaten met dikke letters in reclame- en gaatloze houders
- witte zijknippers
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De eerste mod werd een dag later aangeschaft; een radio met CD/mp3 speler. :lol:

Omdat ik het leuk vind om foto's te kijken bij andermans topics zal ik er zelf ook een paar plaatsen. I hope you like them :D

Bij aanschaf, de auto was echt vies!! Wassen stond niet in het woordenboek van de vorige eigenaar....
Image
Image

Kort daarna eens bekeken hoe ik een vlakke laadvloer kon maken. Dat bleek niet zo moeilijk, dus die was er vrij snel. Netjes bekleed met vloerbedekking, want dan heeft de hond ook nog enigzins grip tijdens het rijden... :lol:
Image

Groeten Svaan! :D