Gekkeax ; AX 1.1i Harmonie uit 1996

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
gekkeax
AX driver
AX driver
Posts: 30
Joined: WedMay09, 2012 3:40:53 PM
Location: Bodegraven, Zuid-Holland

Gekkeax ; AX 1.1i Harmonie uit 1996

Post by gekkeax »

Goedenavond!

Ik heb sinds een paar maandjes m'n eerste auto in bezit, een heuse Citroën ax. Had verder weinig verstand van deze auto, had gewoon een autotje nodig voor m'n werk voor weinig geld 8) Wat voor type het verder is weet ik niet..

Fototjes hieronder; zijn niet echt top. heb een oude iphone 3gs.. :o

Image

Image

Image

Image

Wat ik er aan wil veranderen: weinig! Misschien ooit eens banden met velgen eronder, weet iemand op welke maat ik dan kan/moet zoeken?
Daarnaast wil ik wel de radio en speakers gaan vervangen aangezien het geluid niet om aan te horen is.

Had al eens rondgekeken op dit toffe forum en misschien wil ik toch speakers plaatsen op de plek van de flessenhouders en dan die achter zitten weghalen, gezien er toch bijna nooit iemand achterin zit... Is de bedrading makkelijk daar te krijgen of heeft dat veel voeten in de aarde?

Groet, Gekkeax
Last edited by gekkeax on ThuJul12, 2012 3:46:18 PM, edited 1 time in total.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Gekke AX ; 1.1i 1996

Post by Mastenhose »

Welkom hier, mooie AX heb je!
De bandenmaat is uiteraard afhankelijk van de afmetingen van de velgen. Standaard is 155/70/13.

Wat betreft de speakers naar je deurvakken/flessenhouders: Dit is vrij gemakkelijk te realiseren, naar de rechterdeur is het achter je kastje langs, en naar de linkerdeur kan onder het dashboard langs.

Succes!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

TvL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 588
Joined: TueDec13, 2011 8:10:41 PM
Location: Hilversum

Re: Gekke AX ; 1.1i 1996

Post by TvL »

Welkom! Jouw AX is zo te zien een Harmonie, een aangekleed actiemodel op basis van de AX Spot. Ik heb er zelf ook een, heerlijke wagentjes :D Erg mooie kleur ook, dat bordeauxrood.
Mijn wie=wie

Image

Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08

Post Reply