Trots nieuw lid

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Battletanker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatJun18, 2011 3:01:18 AM

Trots nieuw lid

Post by Battletanker »

Van Danny Radix aka Battletanker met mn AX 1.4 TGS uit 94. HV-PL-65

Hallo allemaal Ik zal me ff voorstellen ik ben danny woon in spijkenisse en ben sinds vandaag de trotse eigenaar
van een zeer mooie AX TGS toen ik nog millitair was werd ik geinspireerd door jan steven kas uit middelburg die had een GT en die reed altijd mn eclipse poep.

Eerst een omschrijving van mn TGS ik zag m staan op internet bij een autobedrijf na maandelang AX jes speuren.
Hij was van de 2e eigenaar die heeft m in 98 gekocht de man was over de 80 en hij stond op zn zoon de naam met geboortejaar 43 dus die was ook al oud (sorry als ik iemand beledig :lol: .
Er staan 97 duizend originele kilometertjes op de teller en op wat kleine roestplekjes na is die practisch nieuw :dance
En DAMN ik ben echt onder de indruk van de rijeigenschappen alleen ik moet rustig aan doen aangezien die door n oudje is bereden maar het zit er nog wel in :twisted:

Alleen 1 nadeel ik kwam net aan op mn werk n8dienst en ik zag een klein plekje olie onder mn wagen(niet links).
ik ben wel 12 keer wezen kijken maar uiteindelijk kwam er geen olie meer onder vandaan kheb m daarna 20 minuten stationair
laten draaien en wederom geen olie.

Maar geloof me ik ga er alles aan doen om dat te verhelpen.
De glimlach op mn mond is genoeg om te weten dat ik deze houd ik was zoiezo al geinfecteerd dankzij jullie forum :music

Ik zal zsm proberen om n foto te plaatsen alleen op mn werk word moeilijk en mn laptop is gecrashed en de IPAD gaat m ook niet worden maar komt goed.

Ik ben blij met dit forum en dat ik nu eindelijk ook mee mag doen(zonder ax is n beetje vreemd).
Helemaal top en ja de red devil moet behouden blijven.
Jullie horen van mij wat t probleem was met de olie.

Groeten Danny

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: Trots nieuw lid

Post by MBa@NL »

WELKOM! 8)

Gelijk even een opmerking... zoals bij vele ondertussen wel bekend is... een Citroën lekt geen olie, hij markeert hooguit zijn territorium. ;)

Wat betreft het markeren... kijk vooral eens of er druppels onder de versnellingsbak hangen of in de buurt van de dynamo.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Re: Trots nieuw lid

Post by Browny »

Welkom en veel plezier met de Ax.
Jan-Steven kennen we nog wel, al is ie niet meer actief hier op het forum.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: Trots nieuw lid

Post by Henk Bats »

Welkom, en veel plezier met je AX.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Trots nieuw lid

Post by Losroyos »

Welkom Afwachtende van de foto's maar heb nu natuurlijk wel hoge verwachtingen met zoveel goed nieuws in 1 post :lol:

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Re: Trots nieuw lid

Post by Sjaantjuh »

Welkom! olie is misschien een kering? Ik had dit laatst ook en het was een kering (ik dacht van de aandrijfas) waardoor mn versnellingsbak olie eruit liep...
106 GTI

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Trots nieuw lid

Post by Ceristimo »

Hoi Battletanker,

Welkom bij de leukste autoclub van Nederland. Ook al weten we allemaal dat een AX vier wielen en een stuur heeft en ze er eigenlijk toch allemaal wel hetzelfde uitzien, foto's worden altijd erg gewaardeerd. Uploaden van foto's kan je doen op http://www.uploadjefoto.axclub.nl. De rest spreekt voor zich :)

Die lekkage kan ook het bij een TU-motorblok beruchte linkerhoekje zijn. Daar loopt een oliekanaal langs en als de koppakking een beetje gaar is lekt hij soms olie door naar buiten. Dat sijpelt er dan aan de kant van je dynamo uit.
Kunnen ze heel oud mee worden, dus maak je niet druk. Gewoon één keer per week je olie peilen en wanneer nodig er wat bijmikken.

Versnellingsbakolie stinkt heel erg, dus dat zou je moeten kunnen ruiken als je zo'n druppeltje met je vinger opveegt en even aan je vinger gaat staan sniffelen.

En inderdaad, zoals je gemerkt hebt: AX'jes rijden best fijn, al mogen ze wat mij betreft een tikkeltje stiller zijn op de snelweg...;)
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Re: Trots nieuw lid

Post by mcdean »

Welkom!

deze Ax GT zal jou dan niet geheel onbekend zijn:
Image
Image
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

Battletanker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatJun18, 2011 3:01:18 AM

Re: Trots nieuw lid

Post by Battletanker »

Hallo Allemaal.

Bedankt voor de overweldigende stortvloed van reacties dat is pas een welkom.
Daar zit ik dan weer in mn nachtdienst gelukkig heb ik weer wat om te lezen.
En inderdaad dat was de AX van kas wat ik zeg ik kon m nooit bijhouden met mn japans boutding heb je die ax pas
of zijn t oude foto's ??

Maandag gaat mn AX naar de dokter alleen t valt niet onder mn ziektenkostenvergoeding :x
Ik zal gelijk de distrubitieriem vervangen aangezien er niks over bekend is.
En ik ga zo proberen om wat foto's op de site te krijgen via mn werkcomputer ik heb er de hele nacht de tijd voor.
Als ik zondag de 26e geen wedstrijd had(paintball) had ik zeker ook wel ff naar de meeting gekomen.

Ik hoop dat de foto's aankomen groeten Danny

Battletanker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatJun18, 2011 3:01:18 AM

Re: Trots nieuw lid

Post by Battletanker »

Ik heb vanmiddag speciaal een mooie fotosessie gemaakt van mn ax in't zonnetje langs de waterkant MAAR
Deze computer op mn werk laat geen externe gegevens toe dus ben ik op zoek gegaan naar de camera die hier ergens rondzwerft
in de bureaulades van de managers

GEVONDEN dus ff foto's gemaakt ook al was t een K*T camera en te donker eindelijk kon ik ze uploaden op de pc MAAR

de link upload je foto word geblokeerd door de server dus kortom ik moet eerst een PC kopen want er zit geen USB op mn IPAD2.

Sorry mensen alle technologie laat me in de steek jullie houden ze tegoed.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Trots nieuw lid

Post by Losroyos »

hahahaha, Kan je ze ook niet uploaden via mijn album? http://www.mijnalbum.nl/

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Trots nieuw lid

Post by Mastenhose »

Welkom hier! En ook ik ben benieuwd naar de foto's! (Dus naar de winkel en koop een PC! ;) :lol:)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Battletanker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatJun18, 2011 3:01:18 AM

Re: Trots nieuw lid

Post by Battletanker »

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D4LSCAIG-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HX7QGUH4-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JINT7IQL-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGNHCEVC-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G7XA6MPF-D.jpg

Het heb ff geduurd maar ik heb een manier gevonden bedankt voor de tip ik denk toch maar ff sparen voor een nieuwe laptop :idea:
Ik ben ook niet zo van de computers ik ben zo'n oude eigenwijze ex millitair met een discman en oude puchies (mv50) :D
Maar toch beter anders kon ik het forum niet lezen en sorry voor de kwaliteit van de foto's de camera is een oude afdanker die ze hier gebruiken om in de plant foto's te maken.
En als de controlekamer flitsen ziet die niet van onweer afkomstig zijn worden ze PARA aangezien hier een ISPS locatie is en er niet gefotografeerd mag worden ik hoop dat jullie wat hebben aan deze foto''s mn ax glimt nu niet mooi door de Rotterdamse industrie rotzooi haha.
Fijne nacht nog iedereen.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Trots nieuw lid

Post by Mastenhose »

Battletanker wrote:Image
Image
Image
Image
Image
Puchies MV50, cool!!! Heb er ook één gehad, hoewel daar nog maar weinig MV50 aan was... :oops:

EDIT: Oja, natuurlijk ook een erg leuke AX!!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Battletanker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatJun18, 2011 3:01:18 AM

Re: Trots nieuw lid

Post by Battletanker »

Bedankt Mastenhose voor de technische computer transformaties van mn foto's ziet er nu al beter uit.
En respect voor jouw Citroën's ze zien er echt mooi uit :salute:
En je hoeft je niet te schamen voor je mv50 want ze roesten onder je reet vandaan maar ze blijven wel rijden :D .
Fijn weekend verder

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Trots nieuw lid

Post by Losroyos »

Kijk, Soms heb ik dus wel goeie tips :lol:

Nette auto. Foto's om mee te beginnen zijn zo goed genoeg hoor, Foto is foto. ;)

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Re: Trots nieuw lid

Post by mcdean »

Die Foto`s van de GT zijn al erg oud. Hij bestaat al niet meer. Maar ik heb hem toen van de kazerne afgehaald :P
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

Battletanker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatJun18, 2011 3:01:18 AM

Re: Trots nieuw lid

Post by Battletanker »

He Mcdean.

Zonde dat de kas AX al overleden is dus je heb m zeker opgehaald bij de auto hobby club in oirschot.
Hij was altijd heel trots op zn AX maar nu begrijp ik het waarom mn vrouw rijd mercedes en ik een AX maar ik ben blijer :wink:
Laatste nachtje en dan ben ik ff vrij morgen gaat mn ax onder de loep.
Groeten Danny

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Hey welkom hier.
Mooie AX.

Ja, die GT van Jansteven trok wel aardig door, om het 's subtiel te zeggen.
Ik ben wel 's met Jansteven meegereden in zijn GT. Mensen, wat een kanon was dat.
Niet lang daarna had ik ook een GT carburateur gekocht.
Die overigens nog steeds in de club rond rijd, maar nu bij clublid Henk Bats.

Succes met de AX morgen!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Trots nieuw lid

Post by DuFF »

Battletanker wrote: En als de controlekamer flitsen ziet die niet van onweer afkomstig zijn worden ze PARA aangezien hier een ISPS locatie is en er niet gefotografeerd mag worden ik hoop dat jullie wat hebben aan deze foto''s mn AX glimt nu niet mooi door de Rotterdamse industrie rotzooi haha.
Hehe bekend fenomeen, en er zal ook wel een fotoverbod op het terrein gelden ? :blabla

Welkom op het forum en veel plezier van je Ax.
De AX GT Carb van J.S. (Tankdriver) was inderdaad een geweldige AX :twisted:

Link
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply