Hallo allemaal Ik zal me ff voorstellen ik ben danny woon in spijkenisse en ben sinds vandaag de trotse eigenaar
van een zeer mooie AX TGS toen ik nog millitair was werd ik geinspireerd door jan steven kas uit middelburg die had een GT en die reed altijd mn eclipse poep.
Eerst een omschrijving van mn TGS ik zag m staan op internet bij een autobedrijf na maandelang AX jes speuren.
Hij was van de 2e eigenaar die heeft m in 98 gekocht de man was over de 80 en hij stond op zn zoon de naam met geboortejaar 43 dus die was ook al oud (sorry als ik iemand beledig

Er staan 97 duizend originele kilometertjes op de teller en op wat kleine roestplekjes na is die practisch nieuw

En DAMN ik ben echt onder de indruk van de rijeigenschappen alleen ik moet rustig aan doen aangezien die door n oudje is bereden maar het zit er nog wel in

Alleen 1 nadeel ik kwam net aan op mn werk n8dienst en ik zag een klein plekje olie onder mn wagen(niet links).
ik ben wel 12 keer wezen kijken maar uiteindelijk kwam er geen olie meer onder vandaan kheb m daarna 20 minuten stationair
laten draaien en wederom geen olie.
Maar geloof me ik ga er alles aan doen om dat te verhelpen.
De glimlach op mn mond is genoeg om te weten dat ik deze houd ik was zoiezo al geinfecteerd dankzij jullie forum

Ik zal zsm proberen om n foto te plaatsen alleen op mn werk word moeilijk en mn laptop is gecrashed en de IPAD gaat m ook niet worden maar komt goed.
Ik ben blij met dit forum en dat ik nu eindelijk ook mee mag doen(zonder ax is n beetje vreemd).
Helemaal top en ja de red devil moet behouden blijven.
Jullie horen van mij wat t probleem was met de olie.
Groeten Danny