pechie der man..... aan de ax.

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

pechie der man..... aan de ax.

Post by pechie »

hallo allemaal na 7 maanden en een jaar, kon ik het vandaag niet nalaten een ax aan te schaffen. De druppel die me deed besluiten, was dat ik dansend en wel de velsertunnel uit reed gleed... met een golf diesel.

wel eens waar 403000 kilometer, maar vanaf dag een niet anders dan trammelant. onderhoud.

Dus per vandaag weer een ax. toch wel weer vertrouwd, zo ene ax first.
maar dan wel met 270000 kilometer. dus voor de eerst komende vijf jaar, en mischien wel langer.

Dus per vandaag is pechie weer van de partij. KNALLEN...

PECHIE.
:shock:
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

euh.. welkom terug dan :D foto's? :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

hihhih gaan we regelen. De volcane van me vrouw. is hellaas overleden...
Gingen boodschappen doen, blauw rook gordijn, mmaar goed, wat dat inhoud weten jullie wel.... einde oefening.

Hebben nu dus een andere, oude liefde roest nog niet.. hihihi. alleen me centrale deurvergrendeling nog even nieuw leven inblazen. die doet nu wel heeeel raar.

pechie.. niet weer he.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 815
Joined: TueNov16, 2010 10:29:33 PM
Location: O.d.r.v. Alkmaar

Post by Laurent »

Hee, leuk, dat is in de buurt! :D Ben benieuwd naar de fotos. Enne, toch geen prent gekregen in de velsertunnel he?
AX 1.1i Volcane Rood

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

nou nee, maar zat wel bijna tegen de muur op met me folg. Gelijk de knop door gehakt.

dat wordt en werd Citroën.

wordt alleen nu al gek van me centrale deurvergrendeling. doet wat ie wil behalve normaal een deur openen.

pechie.
ben nu alweer besmet met het virus... Citroën.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

fotoos komen nog, batterijen zijn weer eens op... komt goed.

pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

ImageImage


Daar zijn we dan....hihihih als iemand iets over deze auto weet hou ik me aanbevolen... Rijdt weer voortreffelijk onze axe....

pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

cedderzz
Kroonsteenpiraat
Kroonsteenpiraat
Posts: 662
Joined: WedOct14, 2009 6:06:14 PM
Location: Middelburg (Zeeland)

Post by cedderzz »

hee volgens mij is dat een heeeele bekende ax:P toevallig gekocht van forumgenoot Mastenhose?
DuFF: "ceddric de kroonsteen-piraat."

Image Image

cedderzz
Kroonsteenpiraat
Kroonsteenpiraat
Posts: 662
Joined: WedOct14, 2009 6:06:14 PM
Location: Middelburg (Zeeland)

Post by cedderzz »

cedderzz wrote:hee volgens mij is dat een heeeele bekende AX:P toevallig gekocht van forumgenoot Mastenhose?
nee toch niet :oops: leek wel een beetje op zn oude ax
DuFF: "ceddric de kroonsteen-piraat."

Image Image

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

laatst bekende eigenaar komt uit hellevoetsluis. lag een rekening bij kilometerstand 266000. toen waren namelijk de remmengedaan.

Deze komt bij van der peijl vandaan. Ik had al een gezonde dosis achterdocht. onderdelen die ontbreken, dingen die verkeerd zitten. etc.etc.

Niet echt wat je zegt hier haal ik ooit weer een auto vandaan. Onderhoud gaan we toch zelf doen. zolang ik niet mors met olie....hihihihh.en koelvloeistof.

Groetjes
pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pechie der man..... aan de ax.

Post by pechie »

mmm... weer een hoop gedaan aan de ax. Mijn remblokken waren op. alleen vreemd dat eenblok af was en de rest gewoon nog vlees op.. Komt goed..

Remblokken vervangen, handremkabel vervangen, injectie schoongemaakt, met jawel injectie reiniger, met kerosine. hihhih
schijnt te helpen, want hij is een stuk rustiger nu. En een nieuw luchtfilter. en nu dus weer vroemmmmmmmmmm :dance

alleen verbaasd het me van de remmen, lijkt iets aan te lopen. rechts. komen we nog wel achter.

pechie. mag er ook af en toe in rijden hoor.

:music
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: pechie der man..... aan de ax.

Post by AlexanderB »

heb je die glijpinnen in de rem ook vervangen? dat is de reden dat ze scheef slijten en aanlopen.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pechie der man..... aan de ax.

Post by pechie »

gaan we nog doen, wist dat ik wat vergeten was...... zijn dat die cilinders, of bij de remblokken. komt goed...
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Re: pechie der man..... aan de ax.

Post by raoel »

glijpinnen zijn die dingen die door de blokken zelf zitten.. die je met een hamer eruit moet tikken :)

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: pechie der man..... aan de ax.

Post by pechie »

jiepeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee verse apk erop. Remmen komen gewoon door de remmentest heen.
maar toch loopt er iets aan. Gaan we aan beginnen als het wat warmer wordt. nog nieuwe remslangen liggen, pak ik de veerpoten mee, lagers, en een stukje remleiding.... komt goed.

Maar we kunnen weer, op naar de 300000 kilometer

veilige kilometers.
michael.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Post Reply