Nieuwe Enthousiast

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
JGD90
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3
Joined: ThuJul08, 2010 10:07:12 PM
Location: Bennekom

Nieuwe Enthousiast

Post by JGD90 »

.....
Last edited by JGD90 on FriJul27, 2012 1:28:00 AM, edited 4 times in total.
Vouloir c'est pouvoir!

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Hey, welkom!

Hopelijk ben je een beetje thuis in het sleutelen, maar ander kan je vast wel de hulp van je oom inschakelen.
Hopelijk heb je ook al een parkeerplaats in Amsterdam gevonden, anders is een bedrijfsterrein met parkeerhavens wel fijn.

Als je meer wilt weten over de GT lijkt het me handig als je door het topic van Losroyos heen gaat, evenals die van Sander-ja. Als ik het goed heb begrepen is deze auto door Garage Fieten (ook Fieten.s op het forum) onderhouden.

Wellicht komen jullie er wel uit, hoewel er eigenlijk geen echt trage ax'jes zijn. Maar de 1.0 versie is waarschijnlijk niet wat je zoekt ;-). De GT/GTI modellen moet je wel naar zoeken, die hebben skirts (wielkaststrips zogezegd).

Succes en hopelijk tot ziens bij een clubmeeting!
Image

JGD90
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3
Joined: ThuJul08, 2010 10:07:12 PM
Location: Bennekom

Post by JGD90 »

Beide topic's heb ik al doorgespit, maar over het onderhoud van de auto en de hoeveelheid roest die ze mogelijk heeft kan ik niet veel vinden.
Wil er dan graag een andere achteras onder zetten en de originele GT velgen weer plaatsen. Dan zowel voor als achter een mm of 30 lager leggen.
Verder zorgen dat ze weer netjes gaat glimmen, de spoiler en de bumpers weer mooi op kleur zijn en de roestplekken zo veel als mogelijk verwijderen.
Daarnaast een leuke composet in de voordeuren icm met een goed headunit.
Zat te denken aan een 3-weg Focal set en een Pioneer met Bluetooth functie, zodat ik wel veilig op de weg blijf met d'r.
Las ook op het forum over type 2 achterlichten, maar welke worden daar nu precies mee bedoeld? Heb nog niet echt het verschil kunnen ontdekken.

Hopelijk tot snel als alles doorgaat.

Gr.
Vouloir c'est pouvoir!

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

JGD90 wrote:Beide topic's heb ik al doorgespit, maar over het onderhoud van de auto en de hoeveelheid roest die ze mogelijk heeft kan ik niet veel vinden.
Wil er dan graag een andere achteras onder zetten en de originele GT velgen weer plaatsen. Dan zowel voor als achter een mm of 30 lager leggen.
Verder zorgen dat ze weer netjes gaat glimmen, de spoiler en de bumpers weer mooi op kleur zijn en de roestplekken zo veel als mogelijk verwijderen.
Daarnaast een leuke composet in de voordeuren icm met een goed headunit.
Zat te denken aan een 3-weg Focal set en een Pioneer met Bluetooth functie, zodat ik wel veilig op de weg blijf met d'r.
Las ook op het forum over type 2 achterlichten, maar welke worden daar nu precies mee bedoeld? Heb nog niet echt het verschil kunnen ontdekken.

Hopelijk tot snel als alles doorgaat.

Gr.
Onderhoud kun je gewoon zelf doen, in 't kader van preventief onderhoud.
Wanneer je een auto koopt, ga je altijd uit van 't verhaal van de verkoper, welke niet altijd rekeningen o.i.d. kan overleggen.
Een auto in deze prijsklasse heeft altijd wel iets, daarom zitten ze ook in deze prijsklasse. :)
De gok gewoon nemen, andere achteras monteren en de roest bijwerken, dan kun je er gewoon lekker mee gaan rijden!
Er is hier genoeg hulp op 't forum (online en soms zelfs 'on the spot') dus goed zou het zeker moeten komen!

Hopelijk kunnen we je binnenkort begroeten als mede-AX-eigenaar! (Y)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply