Ben al een tijd op het forum actief. En nu dan maar een wie is wie maken. Want zaterdag wordt de auto opgehaald.
Persoonlijk
Ik ben Roy Scholten
23 lentes jong
Leef in het altijd gezellig Zevenaar (Tussen Arnhem en Doetinchem)
Studeer op het moment Verkoop en Handel.
Hobby's
- mijn scooter, Mijn AX-en
- Voetballen, Alleen nog met me neefje en broertje, Mijn enkel is gebroken geweest nooit goed herseld.
- auto's.
Ben sinds mijn 17de, aan het zoeken naar een leuke AX, Via Google op dit gezellige forum terecht gekomen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Citroën AX 11 E, 1.4 GT uitgevoert.
Jan 2010 - jun 2010
Status:Verkocht, nu bij AlexanderB
De Blauwe (nep) GT
Spoiler Tuning:
To do
JVC AutoradioAlpine X200 besteld. JBL Tweeters op dashZitten Mac Audio tweaters in. JBL Speakers in Deur (13cm Past dat?)zit al 4x Mac Audio Speakers JBL 6x9 Speakers in hoedplank (uit het zicht werken)JVC 6x9 speakers en ze zijn uit het zicht JBL 1000 Watt SubwooferPioneer subwoofer 250Watt, met ingebouwde versterker. JBL 2 kanaals versterker Kabels uiteraart netjes weg werken Kuipstoelen nieuw stofjeZitten nu orginele GT stoelen in. achterbank zelfde stofjeHoeft niet is het zelfde Koelsysteem checkeRadiateur was lek. is vernieuwd. Vloeistoffen controlerenOli bijgevuld rest is goed. Filters vervangen, Lucht filter goed schoon maken.Gebeurt
Doek over het blok halen Auto wassenMaar dat zal toch nog wel een keer moeten Binnekant schoonmakenZelfde verhaal.
APK keuring uit laten voeren om te kijken of hij door de RDW keuring komt. intieur neonZit er ook in en is netjes weg gewerkt Radiateur vervangenis gebeurt
Koppaking vervangen
Verbreed staal aanbrengen
Als ik werk heb een AX bij kopen Contactslot vervangen
Portiersloten vervangen
velgen opnieuw laten powdercoaten (wit)
Bumpers, motorkap en morrettes opnieuw laten spuiten
Kofferbak mat (zodat staal niet zichtbaar is)
Musketier bumperset
Jun 2010 - aug 2010
Status: Verkocht, nu bij weet ik veel wie
De Rooie (echte) GT
Spoiler Tuning:
To-Do
Geluids instalatie weer inbouwen
Achter as vervangen
Roest aanpakken
Andere Velgen
Spoiler weer rood maken
Bumpers weer rood maken
Club Stickers erop
Logo's van de achterklep
Chevrons van de motorkap
Xenon verlichting
Eventueel een standaart AX bumper monteren
Nov 2008 - Heden
Status: Iedereen rijdt erop behalve ik
De Scooter
Spoiler Tuning:
To-Do
Versterkertje met 2 kleine boxjes inbouwen
Xenon look voorlicht
goed vast zetten van het kenteken
Proberen weg te werken van de krassen
Luchthoorn (als ik daar zin in heb)
Mei 2011 - Heden
Status: Piece of Ratlookinazation
Rattie
Spoiler Tuning:
To-Do
Cituning velgen
Voor -4 verlagen
Achter iets verlagen andere Einddemper
Spoilertje Subwoofer
Hoedeplank met boxen
Achterruit blinderen
Zij ruitjes opnieuw blinderen
GTI Intrieur erin bouwen GTI 3-spaaks stuur
Plastic afwerk matriaal onder de klapruitjes
Boxjes achter vervangen
Boxjes voor plaatsen
Zonneband op de voorruit GTI Custom Bumper
Booskijker motorkap
Zwarte Gril
Goed poetsen
alle stickers verwijderen (behalve clubstickers)
Achterlichten rood maken
Bekleden is redelijk duur, sommige hebben het geluk een oma/ma te hebben die heel handig is
maar ik vind dit een hele mooi AX, ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Eveneens een officieel welkom dan maar . Hopelijk wordt die scooterschade eindelijk een keer afgehandeld. Misschien leuk om de naam van de verzekering te melden, als die ook auto's doet (waarschijnlijk wel) weten waar we niet moeten zitten !
Alsjeblieft, hou de auto heel! Het is je eerste en het is ook meteen een flink vlotte jongen!
Maar, je hebt wel smaak, vind het ook een heeeel leuk AX'je !
Pgoddijn wrote:Hopelijk wordt die scooterschade eindelijk een keer afgehandeld. Misschien leuk om de naam van de verzekering te melden, als die ook auto's doet (waarschijnlijk wel) weten waar we niet moeten zitten !
Auto ga ik wss via ING verzekeren, Dus ik ga auto niet via de zelfde doen.
Scooter ik weet niet zo 1,2,3 waar die verzekerd is. Moet ik even na kijken. Maarja, heb een fietser geraakt buiten bebouwde kom, Niet mij fout maar het punt is dat ze 14 is, dus volgens mij een deel beschermd.
Scooter is trouwens ook frans Peugeot New VivaCity.
En ben niet van plan om de auto in elkaar te stoeken. Hij is al gaaf. maar moet nog even net een stukkie gaver worden dan dat die al is
Voor de rest allen heel erg bedankt voor het welkom. altand het "Oficiele" welkom.
mcdean wrote:wat ook goed zit (zelf al lang met het idee zitten spelen) is een renault 19 16v interieur erin pas maken.
Ja ik zie nog wel even, Tijd zat voor ik me RBW heb miss als ik niet alles in een keer haal.