Mathijs wrote:Nee dat snap ik, maar buiten die kabel om is e voorbereiding voor een toerenteller toch sowieso aanwezig?
Zou ik met zon oude AX niet van uit gaan. Zoiezo is het in jou tellerbak moeilijk zo niet onmogelijk een (orginele) toerenteller te plaatsen....
Als je dat wil kan je beter een losse op je dash zetten, aansluiten is niet moeilijk
Tellerkabel kost nieuw niet zo heel veel volgens mij, moet ik bestelnr + prijs opzoeken?
Die dampretourslang van de wildkamp kan je prima gebruiken! Een van de goedkoopste, heb ik ook gebruikt. Hij is wel in buitenmaat iets dikker dus je moet wel lekker proppen. Ik had overigens wel de rubber olie/benzine slang, diameter 16 mm als ik het nog goedherinner. Lekt ie veel?
Remklauw reviseren, miss eerst even ontluchten en goed losremmen, miss helpt dat. Als er nooit echt mee gereden is (en dus ook nooit echt geremd) heeft dat soms even wat losrem acties nodig
aandrijfassen is zeer goed zelf te doen! Ome Rio heeft volgens mij een super how-to op t forum gezet ervoor.
raammechanisme achter (bestuurderszijde is links
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
) moet je op slopers zoeken, zijn vaak verroest omdat ze niet echt veel open en dicht gaan
En dannn als laatste, dakdragers heb ik, staan ook te koop, had ik voor op mijn 5 drs maar zoals je miss weet heb ik daar een ongeluk mee gehad en was de ax meer dan total loss/.