Mathijs (AX, '90 1.1 TE U9, YV-70-KD)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Mathijs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 114
Joined: SunApr12, 2009 2:49:10 PM
Location: Groningen

Mathijs (AX, '90 1.1 TE U9, YV-70-KD)

Post by Mathijs »

Hoi,

Ik ben Mathijs, 21 22 jaar, student, en heb een maandje geleden mijn eerste auto gekocht, zoals je kon verwachten een AX en wel een rode 5-deurs type 1 uit 1991. heb weer een AX gekocht! Een witte welteverstaan, met 2 ton op de klok en zo als het er nu naar uitziet een stuk minder ellende dan die rode :P starten is lopen, geen getik in de bochten, geen lekke dampretourslang, wel roest :P

Oja, de achterbumper is al vervangen.

Fotootje (er volgen er binnenkort meer):
Image

Todo-lijstje:
- Roestplekjes wegwerken
- Koplampunits een beetje recht zetten
- Interieur een beetje opknappen
- Injectiehuis schoonmaken
- Radio op onderbroken draad aansluiten
- Interieurventilator piepvrij zien te krijgen
- Draaiknop voor ventilatorstand zoeken
Last edited by Mathijs on MonMay31, 2010 9:09:35 PM, edited 10 times in total.

Mathijs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 114
Joined: SunApr12, 2009 2:49:10 PM
Location: Groningen

Post by Mathijs »

Oja, en wat ben ik van plan er aan te verspijkeren:
- Aandrijfassen
- Kilometerteller fixen

Mindere prioriteit
- Raammechanisme achter vervangen
- Radio vervangen
- Interieur vervangen KLIK

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

haha, nou, welkom :D!

Ennuh... ik denk dat het wel goed komt hoor! Een AX zit zo simpel in elkaar...
En wat meer verstand van autotechniek doet je vertrouwen in een auto ook ten goede!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.