hoi ik ben robbert 17 bijna 18 jaar volg een opleiding automechanica hier in belgie
ik heb nu 3 axen staan een voor dagelijks gebruik en 1 voor mijn moeder nu wil ik in mijn eigen ax een ander blok bouwen eentje uit een saxo een 1.1 multiepoint dus ik kan julie hulp wel gebruiken als dat mag voor de kabelboom om te bouwen als julie nog vragen heben hoor ik ze graag
ik heb grote plannen met mijn ax ik hoop dat ze gaan lukken
hier in de buurt zijn dat de enigste blokjes die nog betaalbaar zijn zonder te veel aan te moeten passen en ik wil mijn remen nu ook niet veranderen
gr robbert
axsaxo wrote:hier in de buurt zijn dat de enigste blokjes die nog betaalbaar zijn zonder te veel aan te moeten passen en ik wil mijn remen nu ook niet veranderen
gr robbert
Welkon hier, ik heb eventueel wel een 1400 xsi blok inclusief complete kabelboom en en ecu.
axsaxo wrote:maar als ik een 1.4 er in leg moet ik dan ook mijn remmen niet veranderen ik heb hier wel een sloop GT staan type 1 kan ik die daar van gebruiken ?
Hoeft niet persee kan wel, ja dat moet wel lukken daar de remmen van over zetten
als je een 238 remmerij hebt in goede staat, remt dat ook goed genoeg hoor.
GT type 1 remmerij (258) is moeilijk met onderdelen en die klauwen zijn vaak zo verrot dat je AX daar niet beter van gaat remmen
Maaar 258 remmerij in goede staat remt bruuuuuuut
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik heb pas alle remen vervange schijven plus bloken en vanachter de wielrem cilinders en de remvoering maar is het veel werk de remen van een saxo op een ax te bouwen