Spot

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Jeroenvt
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 5
Joined: SunFeb15, 2009 10:44:50 PM
Location: Zeewolde
Contact:

Spot

Post by Jeroenvt »

hoi,

Ik ben Jeroen, eerder een AX gehad (first class) en nu weer een spot gekocht, maar wat is een spot? Is er ergens een overzichtje van de verschillende ax-types? Ik wist ook niet wat een first class is trouwens.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

welkom!

Op de nog deels in te vullen wiki die eraan komt, zullen alle types (ook buitenland) beschreven worden.

Ook zijn er een paar idioten hierzo :lol: die allerlei folders hebben en dus ook van de spot en first class ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Jeroenvt
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 5
Joined: SunFeb15, 2009 10:44:50 PM
Location: Zeewolde
Contact:

Post by Jeroenvt »

Maar misschien is er een spot-liefhebber die me het al vast uit kan leggen?

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

WELKOM! 8)
grietje wrote:Ook zijn er een paar idioten hierzo :lol: die allerlei folders hebben en dus ook van de spot en first class ;)
En bedankt maar weer :roll: :lol:

Heb als het goed is zelfs nog een SPOT folder en een FIRST CLASS folder liggen hiero (dubbel)...

Gebruik de zoekfunctie onderaan elke pagina eens, ik meen me te herinneren dat er ooit een topic is geweest over wat de verschillen tussen de FIRST, FIRST CLASS en FIRST IMPRESSION was

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MBa@NL wrote:
grietje wrote:Ook zijn er een paar idioten hierzo :lol: die allerlei folders hebben en dus ook van de spot en first class ;)
En bedankt maar weer :roll: :lol:
[/quote

:fluffle

gelukkig heb ik na jou volgens mij de meeste folders van AXen :lol:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply