kim aka ginger (ax 11 tge injection u9 1992)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
ginger
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: WedAug06, 2008 8:40:07 PM

kim aka ginger (ax 11 tge injection u9 1992)

Post by ginger »

Ik zal me hier ook maar eens even voorstellen. Heb tot nu toe alleen nog maar slechte dingen vertelt over mijn ax. Ik ben Kim en ben 22 jaar en ik woon in Goirle. Ik heb pas sinds februari mijn rijbewijs, maar ik ben er echt super blij mee. Zonder mijn rijbewijs had ik nu ook niet zo'n fijne baan gehad als ik nu heb want het is te ver met de fiets. Toen ik net mijn rijbewijs had gehaald mocht ik een suzuki alto lenen van de vriend van mijn moeder. Een maand later was ik jarig en kreeg ik via de post het eigendomsbewijs binnen dus dat was wel een erg leuke verrassing. Helaas kwam de keuring eraan en bleek hij erg verrot te zijn aan de onderkant. Toen moest ik dus vlug een andere auto hebben en ik had maar een heel klein budget. Ik ben uitgekomen bij de ax die ik nu heb. Helaas heb ik er tot nu toe weinig geluk mee gehad, maar ondanks dat hij telkens kapot gaat vind ik het echt een heerlijk wagentje. Foto's heb ik helaas niet en heb al op internet gezocht maar heb niks kunnen vinden die hetzelfde is als die van mij. Hij is trouwens donkergroen. Nou dat was het wel zo'n beetje wat ik te vertellen had.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: kim aka ginger (AX 11 tge injection u9 1992)

Post by MBa@NL »

WELKOM!
ginger wrote:Foto's heb ik helaas niet en heb al op internet gezocht maar heb niks kunnen vinden die hetzelfde is als die van mij.
Dat zal je ook niet lukken want iedere AX is uniek (H)

Kom anders eens op een meeting dan heb je genoeg fotomateriaal ;)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Welkom! Gelukkig zijn probleempjes aan een AX vaak relatief simpel op te lossen en kun je bijna niet goedkoper autorijden (als je geen Sport of GTI in combinatie met een zware rechtervoet hebt)
AX GTI '91

ginger
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: WedAug06, 2008 8:40:07 PM

Post by ginger »

nou ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog niet echt goedkoop rijden is voor mij. Hij heeft me nu in 2/3 maanden tijd al bijna 400 euro gekost en nu moet ook nog het gasklep huis vervangen worden. (gelukkig was de aan koop prijs niet zo hoog). Wat is eigelijk de dagwaarde voor een ax als de mijne in goede staat? Want ik weet eigelijk niet of ik er een goede prijs voor heb betaald of niet. (700 euro maar er was wel bij mij bekend dat de distributieriem vervangen moest worden dus eigelijk 800 euro).

User avatar
arjanklepper
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 153
Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
Location: Heerhugowaard

welkom

Post by arjanklepper »

Hey welkom hierzo,

k mag hopen dat je na deze reparatie voorlopig een tijdje uit de kosten bent. het is altijd naar als je iets koopt waar je nog veel geld in moet pompen.

groet arjan
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Welkom! Geen nieuw gasklephuis kopen hè, dan word je gegarandeerd een oor aangenaaid!
Kijk uit, een Cactussssss

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Welkom hier.
Wel balen als je auto meteen al kuren en kosten heeft.
Ik zeg tegen mijzelf altijd na een fikse rekening dat dat onderdeel tenminste voorlopig niet meer stuk zal gaan.

Veel succes er mee!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply