na al een paar jaar lid te zijn zal ik mij eens aanmelden
ik ben 26 jaar ben onlangs vader geworden van een dochter
en heb deze ax GT nu al een 9 jaar in mijn bezit
was compleet orgineel toen ik hem kocht en heb er eerst een tijdje zo mee gereden en daarna eens wat verlaagt en velgen en uitlaat onder gezet
een paar maand later kwam ik op een morgen buiten stond mijn deur open. natuurlijk radio gestolen en deur helemaal naar de knoppen .
heb toen besloten om hem helemaal onder handen te nemen .en sinds ziet hij er zo uit
en dan nog een foto waar dan de 7,5x14 en de 8x14 duims onder zitten
wat er allemaal aan gebeurd is :
motorkap met boze blik en luchthappers
zelf gemaakte bumpers voor en achter uit polyester
koffer strak gemaakt
ronde morrette lampen erin
aangepaste schroefveren vooraan en achteraan koni schokdempers
binnenzijde volledig leeg zodat er alleen nog 2 kuipzetels en een volledige rolkooi inzit
de motor compleet gereviseerd
aangepaste zuigers
grotere kleppen en kanalen gepolierd
scherpere nokkenas
dubbele weebers erop
aangepaste krukas
verlicht vliegwiel
spaggettie spruitstuk en rechte buis van supersprint tot achter met een dtm demper
aangepaste versnellingsbak
en er liggen nu velgjes onder van 7,5x14 en 8x14 duims onder met banden 195/45/14 vooraan en achteraan 225/40/14
deze motor gaat nu plaats maken voor een saxo blok 1.6 8 v turbo maar hier ben ik nog aan bezig als ik eens tijd heb ben nu vader geworden dus als ik niet tussen de pampers zit ben ik in de garage he
ik zal natuurlijk nog wel iets vergeten zijn maja maar dit is hem dus en natuurlijk worden er zo nu en dan dingen veranderd enz
wat staat er nog in mijn garage;
ax gti van 1992 met 90.000km
ax GT carb vulcane 1990 met 61.000km
ax GT carb 1990 vulcane met 146.000km
ax 1000cc 1991 met 122.000km
saxo 1.5 diesel met 160.000km
vw golf station 1.9 td
reacties mogen altijd positief alsook negatief
en misschien tot op een meeting
bjorn ax GT carb 1990
Moderator: webmasters
-
- AX driver
- Posts: 34
- Joined: SatOct09, 2004 1:24:19 PM
- Location: balen belgie
bjorn ax GT carb 1990
Last edited by cituningax_gt on SunMay25, 2008 4:56:43 PM, edited 1 time in total.
Wow, gave auto!
Ook een aardige verzameling in de garage staan.
Vooral je voorbumper vind ik erg mooi geworden.
Zeker een keer langskomen op een meeting.
Aanstaande zaterdag zitten we vlak onder Tilburg (Waggel)
En gefeliciteerd met je dochter natuurlijk.
Ook een aardige verzameling in de garage staan.
Vooral je voorbumper vind ik erg mooi geworden.
Zeker een keer langskomen op een meeting.
Aanstaande zaterdag zitten we vlak onder Tilburg (Waggel)
En gefeliciteerd met je dochter natuurlijk.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Welkom,
er is niks fijners dan een type1 achterkant dacht ik? maar dit ziet er nog mooier uit, een type 1 achterkant met cupdiffusor.
maar, die koplampen op de 1e foto's, dat mag toch zeker niet?
verder een bijzonder mooie kleur voor een ax, en die brede velgen, zijn die nog 3-gaats?
er is niks fijners dan een type1 achterkant dacht ik? maar dit ziet er nog mooier uit, een type 1 achterkant met cupdiffusor.
maar, die koplampen op de 1e foto's, dat mag toch zeker niet?
verder een bijzonder mooie kleur voor een ax, en die brede velgen, zijn die nog 3-gaats?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX driver
- Posts: 34
- Joined: SatOct09, 2004 1:24:19 PM
- Location: balen belgie
bjorn ax GT carb
idd die zwarte koplampen mogen wettelijk niet maar nu zitten er morette lampen op en op de wagen zit zeker keuring op maar aangezien ik een paar wagens heb en geen miljoenen op de bank heb voor ze allemaal in te schrijven rijd ik zo nu en dan rond met garage platen van mijn werk kost mij niks en de politie kan mij geen proces maken alleen als ze mij flitsen dus vind ik dit de beste oplossing en de velgen zijn idd geen 3 gaats meer