Wilfred, zoekend naar een GT

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
wilfred
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 210
Joined: SunMar28, 2004 10:14:03 AM
Location: Arnhem

Wilfred, zoekend naar een GT

Post by wilfred »

Net als vele onder jullie ben ik weer gegrepen door het ax virus. M'n eerste was een ax GT uit '91 met dubbele scorpion ed. Deze kocht ik met 89 dkm en deed hem 2 jaar later weg met 185 dkm.
Omdat ik toch een maatje groter en sneller wou heb ik deze ingeruild op een zx 2.0i 16v. Zekers sneller alleen geloof mij een ax met 75 pk voelt naar de 100 sneller aan.
Omdat deze na een halfjaar totall los is gereden heb ik een zx volcane gekocht die ik na een half jaartje aan mijn broer heb gegeven (16" etc).
Dit omdat mn werkgever een nw lease auto voor me had. (Niet schrikken) een VW golf master edition sport (jA IK WEET HET TIS EEN ZONDE). Nu ben ik voor der bij op zoek naar een in redelijk tot goede staat verkerende ax die gebruikt is in de axcup. Mijn voorkeur gaat uit naar een GT ipv de gti. Heb deze vraag danook bij gezocht gezet. Zodra ik weer een ax heb wordt ik natuurlijk lid.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Hey Wilfred,.......ik ben blij dat jij ook het AX virus hebt......(gezien de Volcane ZX)

Keep on Rock'n !!
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Rock's wrote:Hey Wilfred,.......ik ben blij dat jij ook het AX virus hebt......(gezien de Volcane ZX)

Keep on Rock'n !!


Hey wilfred, allereerst van harte welkom bij onze altijd gezellige ax-club. Wat dat AX-virus betreft heb je volgensmij veel gemeen met rock's allebei naar ZX en toch weer terug naar AX, vink apart om te horen. :lol:

Veel suc6 met de zoektocht naar een ex-cup Ax.
Freude am Fahren.

siem
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 124
Joined: WedOct29, 2003 7:00:23 PM
Location: Almere

Post by siem »

jo arnhemmer welkom bij de club uh ik kom regelmatig in arnhem dus ik zie je mschien wel een rijden

groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!

Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil" :)

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Welkom hier, en succes met je zoektocht!
Image

Post Reply