Ik ben Robert, geinspireerd door een vriendje van me om een AX te kopen! Hij reed hier al een jaar of twee mee rond, heeft 2 witte strepen over zn dak geplakt, kon altijd overal vol gas rijden en haalde toch een verbruik van 1:14! Daarnaast betaalde hij bijzonder weinig aan de wegenbelasting en verzekering en haalde hij toch nog een topsnelheid van 185!
Dit alles bij elkaar was voor mij reden genoeg om ook een AX aan te schaffen.
Het was erg gezellig, AXen ownen he :d Uitlaat stond echt masterlijk mooi, en wat een geluid!!! Bijna spijt dat ik hem weg heb gedaan. Je auto zag er goed uit hoor
Heel veel plezier ermee
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hij komt trouwens uit Rotterdam En is nu nog pizza aan het eten in de pizzaria in scharendieke denk ik zo
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Inmiddels in Rotterdam aangekomen, maar wat een herrie maakt dat ding! haha
Ben er echt heel blij mee! Ook meteen nieuwe startmotor erin, maar het draadje was los gegaan, dus net nog even verder geklust!
Ben benieuwd of ik veel vrienden ga maken op de weg met deze auspuff!
Veel bekijks gehad op het ritje Scharendijke - Rotterdam in ieder geval!
Mastenhose wrote:Zag op ´t streetview-plaatje de uitlaat er niet meer onder zitten?
Haha, die is er al na iets meer dan een maand onder vandaan gegaan! Heel weinig vrienden gemaakt in de buurt! Als ik 's ochtends naar mn werk ging, zag ik overal in de straat opeens lampen aanschieten en ging standaard het autoalarm van de buurmans' Volvo 850 af...