dollemo AX 1.1 wit 91
Moderator: webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
dollemo AX 1.1 wit 91
hi hi,
ik ben vandaag lid geworden nadat ik ben gespot in de parkeer garage van IKEA delft ! ik werk daar in de horeca en na mijn werkdag zag ik iets tussen me ruitenwisser.
heel leuk !! ben zeer tevreden over de AX !!!
groetjes monique
ik ben vandaag lid geworden nadat ik ben gespot in de parkeer garage van IKEA delft ! ik werk daar in de horeca en na mijn werkdag zag ik iets tussen me ruitenwisser.
heel leuk !! ben zeer tevreden over de AX !!!
groetjes monique
AX wit XH 69 TJ 1.1 en ax 1.1 i spot dec.95 NG-TS-35 bordeau rood
-
- Welkom nieuw AX lid
dollemo AX 1.1 wit 91
hi fooks,
ik heb nu mijn 24 e auto. heb er al heel wat versleten. deze AX heb ik sinds juni 2007 en hij is heerlijk. van binnen is hij aan nieuwere stoelen toe want de bekleding is beetje verteerd. verder moet er een andere carburateur op dan loopt de motor weer netjes met stilstand.
het verbaasde mij hoe heerlijk krachtig deze 1.1 rijd ! echt een vlotte auto met 4 versnellingen , wat ik als een voordeel zie met rijden.
er zit wel veel roest op het DAK ! verder valt t wel mee. ik zou er graag nog een AX bij willen kopen maar dan een 1.4 of een GT ! vind ik erg stoer.
groetjes van mo
ik heb nu mijn 24 e auto. heb er al heel wat versleten. deze AX heb ik sinds juni 2007 en hij is heerlijk. van binnen is hij aan nieuwere stoelen toe want de bekleding is beetje verteerd. verder moet er een andere carburateur op dan loopt de motor weer netjes met stilstand.
het verbaasde mij hoe heerlijk krachtig deze 1.1 rijd ! echt een vlotte auto met 4 versnellingen , wat ik als een voordeel zie met rijden.
er zit wel veel roest op het DAK ! verder valt t wel mee. ik zou er graag nog een AX bij willen kopen maar dan een 1.4 of een GT ! vind ik erg stoer.
groetjes van mo
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- Welkom nieuw AX lid
heee marco
he ja was jij het zelf niet ? dat jij mijn ax had ondekt ??
hihihi ben erg beniewd wie jij bent ! collega .... marco .....
deed jij van de week de presentatie van de new restarant ?
gr. monique w
gr. monique w
Welkom hier!
Gespot heb ik je (nog) niet, terwijl ik nog geen drie minuten verderop woon, van de ikea dan.
Wellicht dat een foto op het forum kan helpen
Gespot heb ik je (nog) niet, terwijl ik nog geen drie minuten verderop woon, van de ikea dan.
Wellicht dat een foto op het forum kan helpen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- profiel verwijderd
Re: heee marco
Helaas heb ik jouw AX niet gespot! Maar ik zal m´n oogjes eens openhouden.dollemo1967 wrote:he ja was jij het zelf niet ? dat jij mijn AX had ondekt ??
gr. monique w
Ik heb niet de nieuw-presentatie van 't restaurant gedaan, das weer een andere Marco!
Welkom!
Roest op het dak is zo erg niet. Tenzij je gaten in het dak krijgt, dat zou wel rottig zijn (letterlijk & figuurlijk)
Ik heb trouwens nog een interieurtje liggen voor het verpletterende bedrag van 5 euro, dus als je interesse hebt, laat maar horen. Als je langskomt wil ik ze er ook nog in zetten voor je Nu maar hopen dat dat Torxbitje dat ik heb stukgedraaid niet net die ene was die nodig is voor die stoelen...
Roest op het dak is zo erg niet. Tenzij je gaten in het dak krijgt, dat zou wel rottig zijn (letterlijk & figuurlijk)
Ik heb trouwens nog een interieurtje liggen voor het verpletterende bedrag van 5 euro, dus als je interesse hebt, laat maar horen. Als je langskomt wil ik ze er ook nog in zetten voor je Nu maar hopen dat dat Torxbitje dat ik heb stukgedraaid niet net die ene was die nodig is voor die stoelen...
Kijk uit, een Cactussssss
-
- Drempelkiller
Welkom bij de leukste club van de BeNeLux en omstreken.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Welkom nieuw AX lid
dollemo AX 1.1 wit 91
oke dan !!! allemaal bedankt voor het warme onthaal ! vind het erg leuk zo snel al een paar reacties !
en ja 5 euro voor een ander interieur is prima toch ! geweldig !
woeiiiii .
groetjes mo
en ja 5 euro voor een ander interieur is prima toch ! geweldig !
woeiiiii .
groetjes mo