Ik rij sinds 3 maanden een AX GT uit 1992. Deze auto hadden wij ingerolen bij het autobedrijf waar ik werk.
Omdat ik daar al 3 jaar elk vrij uurtje werk en het een eenmanszaak is ben ik daar best vrij.
Dus ik vroeg als arme student of ik die AX niet mocht rijden (voor nop), en dan door verkopen, en dat mocht.
In het begin liep ie geweldig dus ik besloot naar 2,5 maanden hem toch zelf te kopen met wat geld van m`n stage`s.
Toen begon de "elende."
Na enkele dagen ging het motorlampje feest vieren.
Ik opzoek naar info en kwam hier terecht.
Voordat ik wist dat je de ecu uit kon lezen had ik al de bougies en het luchtfiter vervangen en 2 potjes injectiecleaner er door heen gejast.
Het hielp allemaal weining helaas, behalve het verbruik dat werd beter.
Toen heb ik gevonden hoe je m uit moest lezen.
Storingscode 33, dus proberen de gaskleppotentiemeter (GKPM) schoon te maken.
Dit na vele reacties op dit forum van voornamelijk Lucske wie wel erg op mijn begeleider begint te lijken.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=13615
ik haal dat kapje los zonder af te tekenen, STOM.
Kom ik da kapje na het schoon maken er opnieuw opzetten en proberen af te stellen.
BREEK IK HET KAPJE AF
Zie: http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=13635
Nu heb ik dus een nieuw injectiehuis en ben ik bezig het te monteren.
Ik hou jullie verder op de hoogte en ook foto`s zal ik nog posten



Hier nog 2 rezente foto`s.
Mijn GT te samen met mijn vaders `96er Furio

