Anton aka Vanished (AX 1.1 Axion '91)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Vanished
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: FriJul14, 2006 3:50:15 AM
Location: Bunschoten Spakenburg

Anton aka Vanished (AX 1.1 Axion '91)

Post by Vanished »

Hoi allemaal :)

Ik had me al een tijd geleden aangemeld op het forum, maar dacht nu maar es om een wie is wie aan te maken en me voor te stellen.

Ik ben dus Anton 19 jaar uit spakenburg (vlakbij amersfoort), ik heb in juli 2006 me AX Axion gekocht op domeinen voor weinig met 139.000 op de teller, er zit een lelijke deuk linksvoor en voor de rest kleine krasjes in de lak, en een barstje in het vooraam. Tot nu toe heb ik er nog maar weinig kosten aangemaakt.
er was meteen een leuk radiotje ingekomen, met een paar boxjes op een eigen gemaakte hoedenplank (die nog steeds leuk bekleed moet gaan worden...)
In februari moest ie voor zen apk, is die vrij gemakkelijk doorheen gekomen, alleen een vervangen ashoesje en nog een paar kleine dingetjes.
Volgens de garage was de auto nog in top staat en stond die nog goed op zen banden. Deze banden had ik aantal weken voor de apk al vervangen 4 tientjes op marktplaats inclusief velg, omdat ik in 1 week al 2 lekke banden had, waarvan 1 een klapband was ergens midden in de polder :(

2 weken terug nog nette matten voor in de auto gekocht, en meteen nieuwe stoelhoezen omdat de oude er ook niet meer uitzagen...

voorde rest moet wil ik nog voorspartbord vervangen, zodat dat er ook weer netjes uitziet... en als ik een goedkope moterkap tegenkom in de zelfde kleur zal ik die er ook meteen opzetten... zit een rare deuk in... ( zal de vorige eigenaar wel een fietser op hebben gehad ofzo).

De auto zelf heeft nog een klein probleempje en dat is dat het rode storingslampje van de moter gaat branden.. dit heeft waarschijnlijk iets te maken met de KAT of de lamdazonde. De auto wil dan ook wel eens schokkend rijden, dit vaak alleen als ik een afstand heb gereden, en dan de auto uitzet, en een uur later weer start ongeveer... dan wil die schokken, en nog wel eens uitvallen als je niet genoeg gas geeft.. dit is meestal na 5 min rijden wel weer over. En naarmate de maanden was ik hier wel aan gaan wennen.

En de remmen achter piepen bij het remmen, dit zijn dus allemaal van die dingen die ik van de zomer eens rustig wil gaan bekijken, en eventueel nog oplossen kan!

En de bedoeling is van de zomer met me AX naar zuid-frankrijk te rijden, als die het dan halen mag :D en zo hoop ik nog veel lol van me AX te beleven, niet alleen omdat hij goedkoop is in verzekeren en wegenbelasting, maar voor zo'n kleine lichte auto nog behoorlijk pittig is :)

Image Image
Image Image
Image Image

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

WELKOM 8)

Als ik het zo zie, nog een goed in de rode lak staande AX! :D

Vanished
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: FriJul14, 2006 3:50:15 AM
Location: Bunschoten Spakenburg

Post by Vanished »

MBa@NL wrote:WELKOM 8)

Als ik het zo zie, nog een goed in de rode lak staande AX! :D


Jup beetje commedant doet wonderen :D :D

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Hey welkom!

Werk jij toevallig in Amersfoort? Tegenover de Carglass, bedrijventerrein de Hoef? Ik meen dat ik daar vandaag 'n rode ax heb zien staan met gelijkend kenteken..

Vanished
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: FriJul14, 2006 3:50:15 AM
Location: Bunschoten Spakenburg

Post by Vanished »

Glenn@nl wrote:
Werk jij toevallig in Amersfoort? Tegenover de Carglass, bedrijventerrein de Hoef? Ik meen dat ik daar vandaag 'n rode AX heb zien staan met gelijkend kenteken..


nee ik zit wel in amersfoort op school, maar ben denk ik al 2 weken niet bij amersfoort in de buurt geweest...

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

dan was 't toch een ander denk :wink: Morgen maar ff een fototje maken :lol:

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Hey welkom hier!
Je AX ziet er inderdaad als een plaatje uit.
Interieur ook weer helemaal netjes :)

En er zit nog best wel pit in zo'n AX he?
Veel plezier er mee en op het forum.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply