Een Ax gekocht voor een paar Eurotjes. Leuk!!!!
Alleen even wat werk voor hij de weg op mag naar de apk-keuring.
Het is een 1.1 inj. Axion u9 uit '91.
Foto is van een stukje van Granny.
Foto van huisige staat:
Last edited by Es on WedMar28, 2007 7:23:54 PM, edited 2 times in total.
Zo te zien een stuk van het achterzijscherm.
Je ziet in het midden die 'gleuf' zitten waar origineel die zwarte stootstrip ingeplakt zit.
De viezigheid daaronder zal vast wel komen door de skirt die daar overheen heeft gezeten
De viezigheid daaronder zal vast wel komen door de skirt die daar overheen heeft gezeten
Ik ga, net als glenn (die had het immers van mij :P:P) voor de dorpel
de ' sinasappel' oppervlak zit alleen daar, dat zwarte zit ook altijd daar, de rubbere dop die onder je dorpel zit...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het stukje op de foto is trouwens van de dorpel, aangezien er een afwateringsgaatje met rubber opzit... dit stukje komt dus van helemaal vooraan of helemaal achteraan de dorpel...
Het is een stuk van de linker dorpel, vooraan.
Granny heeft ooit schade gehad. Deze is niet of slecht gerepareerd. Nu moet de hele dorpel vervangen worden en een deel van het linkerachterpaneel.
Andere foto's heb ik nog niet, mijn man vergeet steeds de camera mee te nemen naar zijn werk (daar staat Granny nu).
het stukje op de foto is trouwens van de dorpel, aangezien er een afwateringsgaatje met rubber opzit... dit stukje komt dus van helemaal vooraan of helemaal achteraan de dorpel...
Es wrote: hi hi,
Het is een stuk van de linker dorpel, vooraan.