Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Post by Job »

Welkom op m'n eigen wie = wie!!

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vandaag heb mezelf er werkelijk toe gezet om een eigen wie = wie aan te maken!

M'n naam is Job Groenewegen, momenteel 19 jaar (inmiddels 20) en ben woonzaam in Naaldwijk, gemeente westland (ZH). Ik studeer hotelmanagement aan de Hotelschool Den Haag in Scheveningen.

Al enkele maanden zwierf ik rond op deze site naar allerlei soorten informatie en aanwijzingen voor een AX. Uiteindelijk heb ik 30 december '06 het voor mij, juiste exemplaar gevonden :) een rode '96 1.1 SPOT, volledig standaard (dat wel), in bijna nieuwstaat met slechts 48.000km en met de exclusieve bekleding. Na niet te lang twijfelen (ex-omatje :lol: ) heb ik eindelijk ook een ax!! Inmiddels 2.000km zorgenloze kilometers verder; een goed begin is het halve werk :roll:

Voor de toekomst heb ik wat plannen al zijn ze nog niet erg specifiek. Allereerst kijk ik naar wat veranderingen op het gebied van een spoilertje, eventueel wielen en dat soort shit!! Foto's volgen, maar of dat spoedig is, blijft nog ff een vraag! :arrow:

Inmiddels een jaar, nieuwe apk, schade en 8.000km verder foto's van de Job-mobiel.
De auto is tegenwoordig in 't bezit van m'n broertje, en heeft in de tijd dat het de mijne was wel wat verbeteringen ondergaan. Check wie=wie voor welke ;)!
Image
Image

Inmiddels een update; vandaag een 1.4i GT gekocht (25 Oktober), dacht uit 1990 :P! Wereldbakkie :)!
En die zag er zo uit bij aanschaf, maaaaar inmiddels gelukkig een heel stuk anders :)
Image :twisted:[/b]
Last edited by Job on SatOct10, 2009 6:50:02 PM, edited 15 times in total.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045