Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Post by Job »

Welkom op m'n eigen wie = wie!!

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar vandaag heb mezelf er werkelijk toe gezet om een eigen wie = wie aan te maken!

M'n naam is Job Groenewegen, momenteel 19 jaar (inmiddels 20) en ben woonzaam in Naaldwijk, gemeente westland (ZH). Ik studeer hotelmanagement aan de Hotelschool Den Haag in Scheveningen.

Al enkele maanden zwierf ik rond op deze site naar allerlei soorten informatie en aanwijzingen voor een AX. Uiteindelijk heb ik 30 december '06 het voor mij, juiste exemplaar gevonden :) een rode '96 1.1 SPOT, volledig standaard (dat wel), in bijna nieuwstaat met slechts 48.000km en met de exclusieve bekleding. Na niet te lang twijfelen (ex-omatje :lol: ) heb ik eindelijk ook een ax!! Inmiddels 2.000km zorgenloze kilometers verder; een goed begin is het halve werk :roll:

Voor de toekomst heb ik wat plannen al zijn ze nog niet erg specifiek. Allereerst kijk ik naar wat veranderingen op het gebied van een spoilertje, eventueel wielen en dat soort shit!! Foto's volgen, maar of dat spoedig is, blijft nog ff een vraag! :arrow:

Inmiddels een jaar, nieuwe apk, schade en 8.000km verder foto's van de Job-mobiel.
De auto is tegenwoordig in 't bezit van m'n broertje, en heeft in de tijd dat het de mijne was wel wat verbeteringen ondergaan. Check wie=wie voor welke ;)!
Image
Image

Inmiddels een update; vandaag een 1.4i GT gekocht (25 Oktober), dacht uit 1990 :P! Wereldbakkie :)!
En die zag er zo uit bij aanschaf, maaaaar inmiddels gelukkig een heel stuk anders :)
Image :twisted:[/b]
Last edited by Job on SatOct10, 2009 6:50:02 PM, edited 15 times in total.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

je bent al ff lid maar toch:

WELKOM 8)

foto's :arrow: www.uploadjefoto.nl.tt

Veel plezier in je AX

Groetjes,

Michel

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Hoi welkom hier! :D

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Heej, alsnog welkom hier.

Klinkt als een hele nette AX die je hebt gekocht.
Fotoooo's ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Hee een eigen wie is wie!

In welk jaar zit je want ik heb die opleiding vorig jaar afgesloten dus als je nog boeken nodig hebt?

In ieder geval veel plezier met je wagentje!
**Stay Tuned**
Image
Image

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Welkom Job, je struint al een tijdje rond hier daarom hoef ik ook eigenlijk niet meer te vertellen dat dit de leukste club is van de BeNeLux en omstreken.

Groetjes, Henk

PS we willen wel foto's van zo'n relatief nieuwe AX!!!!
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Klinkt idd als een relatief jonge AX met weinig kilometers, welkom bij de club! (ondanks dat je hier waarschijnlijk al langer rondhangt dan ik)
AX GTI '91

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Hartelijk bedankt voor het vriendelijke onthaal!!

Het is inderdaad nog een redelijk nieuwe ax, in bijzondere staat! Ziet er goed uit, maar natuurlijk nog wel wat saai :P Eens kijken wat daarvan moet gaan komen!!

@ thommes!! Meen je dat nou thommes!? Ik zal je binnekort eens een pb sturen, misschien dat ik idd eens een beroep kan doen op je boeken enzo, heb nl. nog een tijdje te gaan :D :?

Maar goed, de officiele verwelkoming voelt goed en ik zal eens snel naar foto's te raden gaan! wordt vervolgd! :arrow:

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Ik heb mn diploma'tje al, heb zelf de rooi pannen gedaan. Als je boeken nodig hebt moet je maar een keer de isbn nummertje peebeejen en dan kijk ik wel wat ik nog heb liggen.

Uiteraard voor een schappelijke prijs. Ik weet wel dat ik veel boeken heb aan moeten schaffen die je bijna nooit open hebt, dan is t zonde om daar honderden eurs aan uit te geven. Kan je beter een tankje bezine voor halen.

mzzls
**Stay Tuned**
Image
Image

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

Leuk! Weer een wie=wie erbij :P
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Welkom. We zijn wel hartstikke benieuwd naar foto's natuurlijk. :wink:

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

ja job, je belooft al langer foto's...

Voor echt benieuwde mensen, hij ziet er net zo uit als die van mij 9 maanden geleden...

Komt ook van dezelfde garage af! Dat vrouwke kocht en onderhield em bij Mooyman...

Nou joppie, als de sport vanavond in te slechte conditie is heb ik al een spoiler en een set wielen voor je, plus verlagingsveren, en dan ben je al een heel eind..!

groetjes Sander

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Begreep dat het thema voor Citromobile 'zo uit de schuur' is, is het voor jouw strakke en standaard AX dan niet wat om 'm daar neer te zetten? Weet niet of de heren zoiets zoeken?

Zie ook hier:http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=12345

Misschien wel een stom idee hoor, maar ik las het net zo en vlak daarna las ik je wie=wie :)
AX GTI '91

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Eindelijk weer eens op m'n wie=wie. Alweer zo´n 13 maanden in het bezit van de 'job-mobiel' (@duff :P )! Nog steeds best wagentje, mankeert nooit wat aan!

Gisteren op de veel besproken sleutelmeeting geweest! Dat was op zichzelf helemaal top! Aan mijn ax is verder niks gebeurt, op het vervangen van de knippers na! Moest ook 2 weken geleden voor de APK, bleek dat niets aan vervanging toe was! Heel relaxt dus... en goedkoop ;)!

Al hoewel, als ik dan op een dag als gister al die GT'tjes, volcane's, furio's en gti's zie staan, had ik wel wat optionele verbeteringen kunnen doorvoeren! Het blijft natuurlijk een saai bakkie om te zien in vergelijking met die van jullie! Veel respect voor die mooie ax-en van gister :) !

en na ongeveer een jaar heb ik nu dan ook foto's voor jullie, met dank aan duff die ze gister ff heeft geschoten :) !

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Een nette Spot is oa met zijn gladde bumpers in kleur en type3 grille zeker geen saaie auto!
Ik vind de Spot een erg mooi model van de AX, zeker in de kleur als die van jouw.

Maar inderdaad, op meetings kun je erg leuke ideeën opdoen voor je eigen AX ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zolang je maar niet je wieldoppen en zijspiegels roze maakt :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

DuFF wrote:zolang je maar niet je wieldoppen en zijspiegels roze maakt :lol:

nee, juist de rest ;)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

mwahh... ik zat niet echt aan roze te denken eerlijk gezegd :lol: :D !

Maar ik heb wel besloten om er tenminste iets aan te doen... en dan begin ik weer bij het begin :lol: ! Echter heeft het geen haast en ben ik toch afhankelijk van de onderdelen die men in de verkoop heeft!

Spoiler ligt thuis; maar die kleurcode is niet te vinden bij automaterialen, ff verder kijken dus! Volgende stap; ik hoop toch op velgjes!

Komt goed, en hou jullie op de hoogte!
Last edited by Job on TueJan22, 2008 12:26:15 PM, edited 1 time in total.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Job wrote:Spoiler ligt thuis; maar die kleurcode is niet te vinden bij automaterialen, ff verder kijken dus! Volgende stap; ik hoop toch op velgjes!


Gewoon bij Citroën zelf langs gaan ;) (je betaalt dan wel meer maar je hebt wel gelijk de goede kleur)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Zo jongens....

Het gaat nu dan echt gebeuren! Ik heb lelijke 3 spaak velgjes op de kop getikt en heb het idee om deze de kleur zwart te geven! Of het mooi wordt weet ik niet, maarja smaken blijven verschillen!

Verder heb ik net zo een soort spoiler gekocht als Duff onlangs deed. Zo een die aan de kofferdeksel moet worden bevestigd. Ik ben benieuwd! 't lijkt me wel gaaf worden.

...en ik zit nog steeds te dubben over die GT bumper van dezelfde Duff. Kost natuurlijk niks, maar eer het weer eens onder m'n auto hangt! Ff kijken hoe bovenstaande veranderingen tot uitwerking komen! Wordt dus vervolgd! Foto's zullen daarna ook volgen!

Post Reply