Die C3 is een photoshop en was bekend bij me maar die LNA is nieuw voor me en wat is die gaaf gedaanchrono wrote:[img]http://uploadjefoto.axclub.nl/2009/2009 ... 48.JPG[img]
[img]http://uploadjefoto.axclub.nl/2009/2009 ... 78.JPG[img]
[img]http://uploadjefoto.axclub.nl/2009/2009 ... 81.jpg[img]
Geest verwanten?
De lna is van eurocitro 2009
de c3 is naar het schijnt van pedro....
Michel Bats aka MBa@NL (AX Plaisir U9 '91, AX 14 TRS U9 '90)
Moderator: webmasters
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Momenteel ligt er al een GT dashboard klaar (welke helaas bovenop gescheurd is en dus is een tweede examplaar ook alweer geregeld) maar vandaag begonnen met een gister binnengekomen pakketje.
Een standaard AX GT tellerbak had mij net iets te weinig meters dus heb ik maar gekozen voor iets anders... op het eerst gezicht leek het te passen als ik twee ophangpuntjes weg zou halen en misschien nog verplaatsen maar met het in het dashboard laten zakken van de tellerbak en het raamwerk wat er voor hoort was het buiten de vloek toch doodstil... het glas bleem een slordige 2,5 cm te kort te zijn...
Na wat geklooi en gehannes met een standaard GT tellerbak besloten om die op te offeren en daar het glas van te nemen, een randje vanaf halen, zwart maken en aan de bovenzijde er tegenaan leggen.
Nu alleen nog een keer het tunnelbakje verbouwen om hier netjes een volt en ampere meter in te bouwen. Dit worden twee losse 52 mm meters om toch nog het idee van losse meters te krijgen zoals dat in een VISA CHRONO zit.
Een standaard AX GT tellerbak had mij net iets te weinig meters dus heb ik maar gekozen voor iets anders... op het eerst gezicht leek het te passen als ik twee ophangpuntjes weg zou halen en misschien nog verplaatsen maar met het in het dashboard laten zakken van de tellerbak en het raamwerk wat er voor hoort was het buiten de vloek toch doodstil... het glas bleem een slordige 2,5 cm te kort te zijn...
Na wat geklooi en gehannes met een standaard GT tellerbak besloten om die op te offeren en daar het glas van te nemen, een randje vanaf halen, zwart maken en aan de bovenzijde er tegenaan leggen.
Nu alleen nog een keer het tunnelbakje verbouwen om hier netjes een volt en ampere meter in te bouwen. Dit worden twee losse 52 mm meters om toch nog het idee van losse meters te krijgen zoals dat in een VISA CHRONO zit.
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
De meters zijn redelijk gelijk al zijn bij de BX de plaatjes en pictogrammen iets anders van vorm...Bossie wrote:Grote kans dat die hetzelfde is als de BX 1.9 16v modellen. Onderstaande is uit een type zonder olie peil- en temperatuurmeter.Punaxio wrote:Zoals op MSN al gezegd.... Cooooool!
Is geen BX bak Jan, 205 GTI!
[img]http://www.techniek.citroenbx.nl/techni ... 04.jpg[img]
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Hee, die tellerbak heb ik ook !
Als je draadschema's moet hebben of fotos van de stekkers, geef maar gil michel!!!
Leuk idee, 205 bak is idd redelijk compleet qua meters
Als je draadschema's moet hebben of fotos van de stekkers, geef maar gil michel!!!
Leuk idee, 205 bak is idd redelijk compleet qua meters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).