Momenteel ligt er al een GT dashboard klaar (welke helaas bovenop gescheurd is en dus is een tweede examplaar ook alweer geregeld) maar vandaag begonnen met een gister binnengekomen pakketje.
Een standaard AX GT tellerbak had mij net iets te weinig meters dus heb ik maar gekozen voor iets anders... op het eerst gezicht leek het te passen als ik twee ophangpuntjes weg zou halen en misschien nog verplaatsen maar met het in het dashboard laten zakken van de tellerbak en het raamwerk wat er voor hoort was het buiten de vloek toch doodstil... het glas bleem een slordige 2,5 cm te kort te zijn...
Na wat geklooi en gehannes met een standaard GT tellerbak besloten om die op te offeren en daar het glas van te nemen, een randje vanaf halen, zwart maken en aan de bovenzijde er tegenaan leggen.
Nu alleen nog een keer het tunnelbakje verbouwen om hier netjes een volt en ampere meter in te bouwen. Dit worden twee losse 52 mm meters om toch nog het idee van losse meters te krijgen zoals dat in een VISA CHRONO zit.